Ogłoszenie numer: 285595, z dnia 2013-07-02
Noidss Sp. z o.o.
jest firmą o profilu technologicznym, zajmującą się wdrażaniem nowych rozwiązań na zróżnicowane rynki zbytu. Jesteśmy firmą poszukującą niszy i staramy się w miarę możliwości przygotowywać produkty i usługi wypełniające tą niszę. Posiadamy własny stoku pomysłów wdrożonych i planowanych. Cechą charakterystyczną naszych rozwiązań stał się aspekt społeczny, dlatego z wielkim zaangażowaniem staramy się wypełniać nasze cele i misję firmy.
W chwili obecnej jesteśmy na etapie wdrażania systemu nawigacji dla osób Niewidomych, Niedowidzących i chorych na Alzheimera. Jest to specjalnie przygotowana aplikacja, będąca narzędziem wsparcia dla wspomnianych wyżej osób przy wykorzystaniu urządzenia typu SmartPhone.
Kierownik Działu administracji z elementami Marketingu
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
- udzielanie podstawowych informacji podczas rozmów z Interesantami,
- obsługa recepcji biura w tym wszelkich urządzeń biura administracji,
- przyjmowanie i witanie gości,
- obsługa połączeń telefonicznych,
- dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz wygląd recepcji,
- współpraca z firmami kurierskimi, dostawcami usług,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego, w tym obsługa raportów kasowych, wystawianie faktur oraz rachunków fiskalnych,
- prowadzenie rozmów i działań z firmami świadczącymi usługi marketingowe,
- zarządzanie projektami graficznymi, wizualnymi i ich konsultacja z partnerami biznesowymi,
- pomoc przy prowadzeniu profili społecznościowych typu: Facebook, NK, YouTube.
Wymagania
- nienaganna prezencja,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- dobra znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych (obsługa komputera, w tym pakietu biurowego MS Office, firmowego pakietu biurowego),
- dyspozycyjność, gdzie możliwy jest udział w wyjazdach eventowych, delegacjach krajowych i zagranicznych,
- dbanie o wizerunek firmy oraz reprezentowanie jej na zewnątrz,
- konsultant medialny.
Dodatkowe atuty:
- wykształcenie min. średnie,
- znajomość języka angielskiego +niemieckiego lub rosyjskiego w mowie i piśmie pozwalająca na swobodną komunikację, gdyż aplikacja ma charakter międzynarodowy,
- zaangażowanie w wykonywaną pracę i samodzielność w działaniu,
- dyspozycyjność i wysoka kultura osobista,
- znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office,
- prawo jazdy kat. B i doświadczenie w prowadzeniu samochodu,
- znajomość Google Adwards, Google Analytics
Oferujemy
- zatrudnienie z umową o pracę,
- atrakcyjny system premiowy, sprzedażowy,
- wynagrodzenie 2.300,00 złoty netto (w okresie próbnym),
- narzędzia konieczne do realizacji zakresu czynności: telefon, laptop, pojazd służbowy oraz wszelkie narzędzia wspierające działania marketingowe,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwój również na obcych rynkach zbytu (zagranicznych),
- kursy i szkolenia,
- klimat sprzyjający miłej atmosferze w pracy,
- wyjazdy delegacyjne również poza granice kraju.