Kierownik ds. Sprzedaży Usług Sieciowych
Miejsce pracy: Warszawa
KW/KKS/GK/65/1120
Twoje Zadania:
- Aktywna sprzedaż usług telekomunikacyjnych do bazy krajowych i zagranicznych operatorów telekomunikacyjnych
- Monitorowanie procesu sprzedaży usługi
- Realizacja planów sprzedażowych
- Podnoszenie wartość bazy będącej w opiece
- Rozpoznawanie i definiowanie potrzeb Klientów oraz doradztwo w zakresie proponowanych rozwiązań
- Nawiązywanie kontaktów z krajowymi oraz zagranicznymi operatorami telekomunikacyjnymi
- Dbanie o utrzymanie standardów związanych ze sprzedażą usług sieciowych na rynku operatorskim
- Zapewnianie wysokiej, jakości obsługi Klientów z powierzonej bazy
- Kreowanie nowych rozwiązań zwiększających sprzedaż
- Pozyskanie nowych Klientów do bazy Klientów
- Podpisywanie umów współpracy oraz ich aktualizowanie
Nasze Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe, (preferowane telekomunikacyjne lub teleinformatyczne lub pokrewne)
- Znajomość międzynarodowego i krajowego rynku usług telekomunikacyjnych
- Co najmniej 2 letnie doświadczenie sprzedaży usług B2B (udokumentowana sprzedaży w zakresie współpracy międzyoperatorskiej będzie dodatkowym atutem)
- Silna orientacja na wyniki, komunikatywność, bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność oraz umiejętność rozwiązywania problemów
- Bardzo dobrej orientacji na rynku dostawców usług, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru współpracy międzyoperatorskiej.
- Samodzielność, wszechstronność i otwartość na zmiany, łatwość nawiązywania kontaktów.
- Doświadczenie w pracy na styku z Klientem, działem sprzedażowym i technicznym.
- Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych oraz prezentacji
- Odporność na stres i dyspozycyjność
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (obsługa Klientów z bazy międzynarodowej)
- Czynne prawo jazdy kat. B