Ogłoszenie numer: 1818597, z dnia 2017-10-23
ADDING COLOUR TO LIFE
Jeśli JESTEŚ
pozytywnie nastawiony do świata i ludzi,
energiczny i lubisz się uczyć,
nastawiony na sukces,
otwarty na nowości i wyzwania.
Jeśli CHCESZ i POTRAFISZ
dzielić się swoim doświadczeniem i umiejętnościami z innymi,
być częścią zespołu ludzi z pasją,
realizować założenia sprzedażowe,
rozwijać swoje talenty, to:
Dołącz do naszego pozytywnego, kreatywnego zespołu odnoszącego sukcesy, w którym to TY zostaniesz:
Kierownik ds Sprzedaży Konferencji i Bankietów
Miejsce pracy: Kraków
Wymagania
Od kandydatów oczekujemy:
- Minimum dwuletniego doświadczenia w branży hotelarskiej a w szczególności doświadczenia w:
- Sprzedaży usług konferencyjnych i bankietowych
- Przygotowywaniu ofert dopasowanych do oczekiwań klientów
- Planowaniu, organizowaniu, nadzorowaniu i rozliczaniu imprez: konferencje, bankiety, szkolenia, grupy biznesowe, imprezy rodzinne
- Planowaniu i realizacji celów oraz strategii sprzedażowych hotelu
- Rozwoju i szkoleniu zespołu
- Sporządzaniu raportów i statystyk, analizy konkurencji
- Umiejętności nawiązywania i podtrzymywania relacji z klientami, gośćmi
- Umiejętności negocjacyjnych, rozwiniętych zdolności organizacyjnych i analitycznych
- Proaktywnej postawy w wykonywaniu zadań
- Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
- Bardzo dobrej znajomości pakietu Microsoft Office
Oferujemy
- Pracę w nowoczesnym, 4* hotelu Park Inn by Radisson Kraków, zarządzanym przez międzynarodową grupę hotelową Carslon Rezidor. Nasz hotel posiada 152 pokoje oraz jedno z największych i najpiękniejszych centrów konferencyjnych o powierzchni 1000 m²
- Stabilne zatrudnienie
- Fantastyczną atmosferę pracy
- Satysfakcjonujące wynagrodzenie
- Pyszne obiady oraz aromatyczną kawę
- Bogaty pakiet socjalny i opiekę medyczną
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.