Ogłoszenie numer: 975545, z dnia 2016-03-02
Kompleks dwóch hoteli z 393 pokojami, 16 multimedialnymi salami konferencyjnymi oraz premium wellness SPA no. 5, działający pod markami z rodziny Hilton Worldwide w Krakowie - Doubletree by Hilton hotel Krakow & Convention Center oraz Hampton by Hilton Krakow, poszukują idealnego kandydata na stanowisko:
Kierownik ds. Sprzedaży Konferencji i Bankietów C&B Manager
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
- Kierowanie działem Meeting & Events zgodnie ze standardami firmy
- Wyznaczanie celów pracownikom działu
- Monitorowanie miesięcznych wyników i raportowanie do Dyrektora Sprzedaży z komentarzem i rekomendacjami działań
- Przygotowywanie prognoz sprzedaży konferencji i bankietów
- Planowanie i realizacja celów oraz strategii sprzedażowych hotelu
- Współudział w tworzeniu budżetu działu sprzedaży
Wymagania
-
Min. 2-letnie doświadczenie w branży hotelarskiej w pracy w dziale sprzedaży oraz znajomość rynku lokalnego oraz branży hotelarskiej
Doświadczenia w:
- Zarządzaniu personelem
- Sprzedaży usług konferencyjnych i bankietowych
- Przygotowywaniu ofert dopasowanych do oczekiwań klientów
Dodatkowe umiejętności:
- Zdolności interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych (praca z klientem) oraz wysokie umiejętności negocjacyjne
- Bardzo dobra organizacji pracy
- Odporności na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Biegła znajomość pakietu Microsoft Office
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pracę w międzynarodowej sieci hotelarskiej
- Przyjazne warunki pracy i bardzo dobre warunki socjalne
- Możliwość rozwoju i szkolenia zawodowego
- Atrakcyjne bonusy przysługujące pracownikom sieci
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.