Obszar działania: południe Polski (woj. śląskie i małopolskie).
Biuro operacyjne: Zakład w Jaroszowcu lub inna filia pracodawcy.
Współpraca na podstawie zatrudnienia na umowę o pracę.
- Sprzedaż produktów i dobór właściwych rozwiązań technologicznych w odpowiedzi na potrzeby klientów oraz doradztwo techniczne w zakresie poprawnego zastosowania produktów z dostępnej oferty firmy;
- Przygotowywanie projektów i ofert specjalnych a także bieżące wsparcie techniczne klientów;
- Budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z aktualnymi i przyszłymi klientami;
- Prowadzenie projektów wdrożenia nowych rozwiązań i produktów;
- Sporządzanie raportów dotyczących sytuacji rynkowej i własnych działań;
- Poszukiwanie nowych rynków zbytu poprzez analizę branży i inwestycji w celu zwiększenia możliwości sprzedaży kruszyw;
- Obsługa procesu reklamacyjnego we współpracy z Działem Jakości;
- Monitoring spływu należności poprzez współpracę z innymi działami;
- Prognozowanie trendów w oparciu o dostępne raporty i dane statystyczne;
- Opracowywanie graficzne wyników oraz analiz sprzedażowych;
- Wsparcie w procesie kreowania polityki handlowej;
- Wsparcie w procesie rozwoju systemów sprzedażowych;
- Bieżąca administracja systemów sprzedażowych.
- Preferowane wykształcenie wyższe (wykształcenie techniczne lub z zakresu zarządzania będzie dodatkowym atutem);
- Min. dwuletnie doświadczenie w pracy związanej ze sprzedażą kruszyw lub produktów pokrewnych;
- Dobra znajomość branży i rynku kruszyw;
- Dobre rozumienie i dogłębna znajomość procesu budowlanego i inwestycyjnego;
- Znajomość technik sprzedaży i negocjacji
- Mile widziana dobra znajomość lokalnego rynku budowlanego;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- Dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office;
- Mobilność i dyspozycyjność;
- Posiadanie ważnego prawa jazdy kat. B i praktyka w prowadzeniu samochodu.
- Nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów;
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- Zdolność organizacji pracy własnej i wyznaczania priorytetów;
- Umiejętność planowania działań i rozwiązywania problemów;
- Samodzielność i inicjatywa w realizacji powierzonych zadań;
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
- Pracę w dużej i stabilnej firmie;
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Wynagrodzenie składające się na: wynagrodzenie zasadnicze i premię kwartalną uzależnioną od realizacji postawionych celów.
- Rozbudowany pakiet benefitów m.in.:
- Prywatna opieka medyczna LuxMed dla Ciebie i Twojej rodziny;
- Karty sportowe Fit Profit i możliwość uczestnictwa w Pracowniczych Klubach Sportowych;
- Ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny;
- Dostęp do platformy My Benefit, która co roku zasilana jest środkami pieniężnymi przez Pracodawcę i na której możesz robić zakupy w preferencyjnych cenach;
- Dodatkowy dzień wolny z okazji Barbórki;
- Jeżeli jesteś Rodzicem umożliwiamy pracę w elastycznym czasie pracy a także gwarantujemy dodatkowy dzień wolny ekstra w celu sprawowania opieki nad pociechą. Dla świeżo upieczonych Rodziców finansujemy wyprawkę tzw. „becikowe”.
- Dofinansowanie do okularów;
- Możliwość korzystania z auta służbowego do celówprywatnych;
- Programy szkoleniowe realizowane online i stacjonarnie;
- Atrakcyjny system nagród- nagrody jubileuszowe, nagrody za osiągnięcia półrocza, nagrody roku.
- W trudnej sytuacji życiowej, finansowej- pomoc w postaci zapomogi finansowej.
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia od liderów z branży;
- Pracę w zespole, gdzie liczy się wzajemny szacunek i dobra atmosfera;
- Pracę w miejscu dbającym o bezpieczeństwo i zdrowie każdego pracownika - BHP to nasz priorytet!
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania