Tworzymy dla naszych klientów spersonalizowane rozwiązania – świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wynajmu i serwisu tekstyliów dla każdego rodzaju działalności. Oferujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe oraz urządzenia z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości.
Współpracujemy z tysiącami europejskich przedsiębiorstw, które zapewniają produkty i usługi, będące częścią naszego codziennego życia. Nasi klienci mają pewność, że produkty, których potrzebują będą we właściwym miejscu o właściwym czasie – czyste i sprawdzone. 45 000 naszych pracowników w 28 krajach czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem tego procesu. Dołącz do nas!
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
- Blisko 50,000 pracowników
- Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
- Obsługujemy 400,000 klientów
- Generujemy €3.1 miliarda obrotu
- Zadaniem Kierownika ds. Obsługi Klientów Kluczowych jest zapewnienie jak najwyższego poziomu obsługi kluczowych klientów firmy oraz jak najwyższego wskaźnika utrzymania klienta poprzez:
- Regularne prowadzenie spotkań z klientami w powierzonym regionie - woj. dolnośląskie,
- Renegocjowanie warunków umowy u obecnych klientów,
- Informowanie Klientów o nowych rozwiązaniach i usługach,
- Prezentowanie i oferowanie artykułów dostępnych w ofercie firmy,
- Negocjowanie, przygotowywanie zmian w umowach oraz nadzór nad prawidłowym wprowadzaniem tych zmian do bieżącej obsługi klientów kluczowych,
- Koordynowanie i prowadzenie spraw dotyczących reklamacji,
- Przeprowadzanie szkoleń dla Klientów,
- Ścisła współpraca z innymi pracownikami w Dziale Obsługi Klienta.
- Wykształcenia min. średniego,
- Doświadczenia w mobilnej obsłudze klienta lub w sprzedaży,
- Znajomość technik sprzedaży i negocjacji,
- Znajomości MS Office (w tym Excel na poziomie dobrym),
- Prawa jazdy kat. B,
- Pracowitości, samodzielności,
- Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
- Dobrej organizacji czasu pracy,
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - działamy w Polsce od ponad 25 lat,
- Cykl szkoleń wdrożeniowych,
- Karta paliwowa, samochód służbowy (również do użytku prywatnego),
- Pracę w nowoczesnym zakładzie i odpowiednie narzędzia pracy (laptop, telefon),
- Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, pakiet socjalny (dofinansowanie do wakacji, bony na święta, paczki dla dzieci),
- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego oraz udziału w grupowych projektach i profesjonalnych szkoleniach.
- Swobodna atmosfera pracy
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
- Ogólnodostępny parking dla pracowników
- Work-life balance
- Ekspres do kawy i dobre wyposażenie socjalne
- Umowa o pracę i przejrzyste warunki wynagrodzenia
Poznaj
Elis Polska
Dlaczego warto?
Zapewniamy naszym Klientom możliwość korzystania z wielu produktów na zasadzie wynajmu, eliminując konieczność ich kupowania. Nasze produkty są projektowane i modernizowane w celu zapewnienia najwyższej jakości i trwałości.
W Elis największą siłą są pracownicy. Zwracamy szczególną uwagę na ich dobre samopoczucie, szkolenia i rozwój osobisty. Nasza polityka kadrowa opiera się na czterech filarach: pozyskaniu talentów, zapewnianiu im rozwoju, szkoleniu oraz ich dalszemu rozwijaniu. W Elis dbamy o to, aby każdy pracownik mógł realizować się w Grupie zgodnie ze swoimi umiejętnościami, potrzebami szkoleniowymi i ambicjami. Stawiamy na wzajemny szacunek, zaufanie i zaangażowanie. Oferujemy naszym pracownikom perspektywę kariery w profesjonalnej, międzynarodowej organizacji.
Proces rekrutacji
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Propozycja współpracy