Kierownik ds. Klientów Kluczowych
Miejsce pracy: Kraków
MP/KKK/Kraków
Twoje Zadania:
- Zwiększanie efektywności przydzielonej bazy Klientów Kluczowych poprzez zarządzanie ofertą biznesową,
- Pozyskiwanie nowych Klientów Kluczowych,
- Opieka nad bazą powierzonych i pozyskanych Klientów przy realizacji założonego budżetu i oczekiwanych poziomów rentowności Klientów Kluczowych,
- Kreowanie nowych rozwiązań zwiększających sprzedaż i generujących nowe przychody,
- Zapewnianie wysokiej jakości obsługi Klientów,
- Współpraca z Klientami w zakresie sprzedaży usług i produktów ICT,
- Negocjacje handlowe,
- Realizacja planów sprzedaży w ujęciu ilościowym i przychodowym,
- Aktywne wsparcie procesów związanych z tworzeniem i aktualizacją dokumentów formalno-prawnych (umów, aneksów, porozumień, regulaminów, umów projektowych).
Nasze Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe,
- 3-4 letnie doświadczenie na stanowisku KAM lub Kierownik Projektu,
- Doświadczenie w sprzedaży w branży ICT – co najmniej 2 lata,
- Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych, negocjacji,
- Znajomość systemów telefonii cyfrowej oraz lokalnego rynku telekomunikacyjnego,
- Wysoka kultura osobista, kreatywność i komunikatywność,
- Odporność na stres oraz dyspozycyjność,
- Czynne prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Współpraca na podstawie umowy o pracę na zastępstwo ok. 1 rok - teren województwa małopolskiego, opolskiego i śląskiego oraz:
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz ciekawą pracę w dynamicznym i zgranym zespole.
- Udział w innowacyjnych projektach realizowanych w Spółce.
- Dobrą atmosferę i otwartość na Twoje pomysły/rozwiązania.