INTERSPORT jest światową znaną i cenioną sportową marką detaliczną. INTERSPORT tworzy zespół, których łączy jedno - pasja do sportu i chęć dzielenia sią nią z innymi.
Jeśli nie boisz się wyzwań, a dzień bez sportu jest dla Ciebie dniem straconym - dołącz do nas koniecznie!
OBECNIE DO NASZEGO ZESPOŁU E-COMMERCE POSZUKUJEMY
Kierownik ds. E-Merchandising
Miejsce pracy: Cholerzyn
Nasza oferta:
- Umowa o pracę w pełnym wymiarze etatu.
- Stabilność zatrudnienia.
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań.
- Rozwój w ramach prowadzonych projektów.
- Dynamiczne i przyjazne środowisko pracy.
- Szeroki pakiet benefitów pozapłacowych (karta sportowa, pakiet medyczny, ubezpieczenie NW, zakupy oferowanych w naszej sieci produktów na preferencyjnych warunkach, lekcje internetowe języka angielskiego i niemieckiego).
Twoje zadania:
- Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sklepu e-commerce.
- Zarządzanie katalogiem produktów, tworzenie listingów, filtrów produktowych.
- Zarządzanie ofertą oraz sprzedażą w zewnętrznych kanałach sprzedaży (marketplace).
- Współpraca, koordynacja i realizacja umów z dostawcami i producentami w modelu dropshipping.
- Dbanie o atrakcyjny i spójny wygląd oferty w sklepie internetowym.
- Planowanie, kreowanie oraz wdrażanie działań w zakresie promocji w serwisie e-commerce dla szerokiego asortymentu produktów.
- Zarządzanie informacją produktową i całością treści na platformie.
- Współpraca z działem marketingu w zakresie kreacji i treści do e-commerce oraz ich właściwa prezentacja na platformie.
- Zarządzanie kalendarzem promocji w zakresie całego asortymentu, przygotowywanie ofert, specjalnych promocji, hitów sprzedaży.
- Monitorowanie trendów, rynku, analiza oraz rekomendacja nowych rozwiązań w zakresie rozwoju sklepu internetowego.
- Tworzenie raportów, analiz efektywności i optymalizacją prowadzonych działań.
- Współpraca z innymi działami w firmie w celu optymalizacji i zwiększania sprzedaży.
Nasze oczekiwania:
- Praktyczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min. 3lata) – warunek konieczny.
- Doświadczenie w wdrażaniu strategii handlowej.
- Doświadczenie w sprzedaży na popularnych marketplaces.
- Doświadczenie w sprzedaży online oraz komunikacji z klientem, mile widziana znajomość obszaru zarządzania informacją produktową.
- Znajomość narzędzi promocyjnych i taktyk marketingowych ONSITE (moduły promocyjne, silniki rekomendacji, funkcje wyszukiwania, strony produktowe).
- Znajomość GA, Hotjar, innych narzędzi analitycznych.
- Znajomość zasad E-merchandisingu.
- Szybkość oraz efektywność w działaniu.
- Umiejętność zarządzania zespołem oraz organizacji czasu pracy.
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
- Znajomość branży sportowej będzie dodatkowym atutem.