Globetek jest międzynarodową agencją rekrutacyjną wyspecjalizowaną w usługach dla przedsiębiorstw sektora przemysłowego. Działając na globalnym rynku współpracuje z największymi korporacjami branży energetycznej, petrochemicznej, budowlanej, konstrukcyjnej czy produkcji i automatyki, pozyskując dla nich wykwalifikowaną kadrę i dostarczając zaawansowane rozwiązania HR.
Key Account / Welfare Officer
Miejsce pracy: Chorzów
Zakres obowiązków:
- Koordynacja zleconych projektów outscourcingowych, dotyczących stanowisk takich jak między innymi spawacz 141/111, 135/136, monter konstrukcji stalowych i orurowania;
- Koordynacja przepływu kandydatów na linii Dostawca - Klient, w tym ustalanie terminów rozpoczęcia projektu, przylotu pracowników do Polski, organizacja transportu z lotniska;
- Koordynacja działań administracyjnych (umowy, konta bankowe, szkolenia bhp itd.);
- Organizacja oraz inspekcja zakwaterowania zgodnego ze standardami;
- Organizacja transportu do i z pracy;
- Przedstawienie oraz omówienie ogólnych warunków pracy w Polsce;
- Ścisła współpraca z Klientem przy wdrożeniu pracowników na ich stanowiskach;
- Budowanie relacji z zatrudnionym personelem;
- Dbałość o terminowe i merytoryczne realizowanie zapytań od Klienta;
- Tłumaczenia niezbędnych dokumentów lub szkoleń;
- Obowiązki administracyjne: bieżąca aktualizacja baz danych i terminowe raportowanie do przełożonego;
- Generowanie Nowego Biznesu poprzez rozwijanie relacji i współpracy z Klientem na bazie istniejących projektów;
- Ocena i rozwój nowych możliwości marketingowych;
- Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, klientów, działań konkurencji i wyników własnych usług;
- Budowanie relacji typu B2B (Business to Business);
- Wspieranie i wdrażanie inicjatyw e-commerce;
- Współpraca z Działem Sprzedaży;
- Udział w ocenach pracowniczych i/lub wyznaczanie nowych ścieżek rozwoju pracowników;
- Zarządzanie kryzysowe / Rozwiązywanie problemów;
- Pomoc w przypadku niezdolności do pracy (L4, hospitalizacja itp.);
- Rozwiązywanie problemów związanych z payrollem;
- Współpraca z osobami odpowiedzialnymi za rekrutację, sprzedaż, działem prawnym, administracją.
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie, mile widziane techniczne;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- Nienaganna komunikacja i doświadczenie w obsłudze Klienta;
- Dyspozycyjność związana z wyjazdami służbowymi;
- Prawo jazdy kat. B.