Polski HR - Doradztwo Personalne Sp. z o.o. to profesjonalna agencja doradztwa personalnego, wyspecjalizowana w rekrutacji i selekcji pracowników na stanowiska średniego i wysokiego szczebla. Współpracujemy z renomowanymi pracodawcami z Polski i zza granicy. Należymy do Polskiego Holdingu Rekrutacyjnego S.A.
Polski HR – Doradztwo Personalne Sp. z o. o jako Agencja Rekrutacyjna jest wpisana przez Marszałka Województwa Małopolskiego do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 9301.
Z uwagi na rozwój struktur handlowych naszej firmy poszukujemy doświadczonego handlowca na stanowisko:
Key Account Manager
Miejsce pracy: Kraków
Zakres obowiązków:
- Sprzedaż rozwiązań HR
- Pozyskiwanie nowych Klientów oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych z Klientami oraz Partnerami firmy
- Obsługa bieżących Klientów i Partnerów firmy
- Zarządzanie oraz realizacja założonego budżetu sprzedaży
- Budowanie pozycji firmy w danym sektorze rynku
Wymagania:
- Co najmniej trzyletnie doświadczenie w sprzedaży usług (preferowane w branży HR)
- Doświadczenie zawodowe w sprzedaży dla sieci handlowych będzie dodatkowym atutem
- Umiejętność budowania długotrwałych relacji z Klientami oraz umiejętność badania potrzeb Klienta
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i interpersonalne
- Doskonałe umiejętności zarządzania swoim portfelem Klientów
- Wysoka motywacja
- Nastawienie na cel
- Prawo jazdy kat. B
Oferowanie:
- Atrakcyjne wynagrodzenie stałe oraz przejrzysty system premiowy
- Narzędzia pracy oraz pakiet socjalny
- Pracę w dynamicznie działającej na rynku firmie
- Możliwość rozwoju oraz udział w licznych szkoleniach
- Bardzo dobrą atmosferę pracy oraz pracę pełną wyzwań.