Ogłoszenie numer: 880660, z dnia 2015-11-27
AWMIG to rzetelny i pomysłowy dostawca upominków reklamowych dla liderów polskiej gospodarki.
Od 9 lat kompleksowo pomagamy budować wizerunek firmom poprzez doradztwo i sprzedaż upominków z logo.
Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:
Key Account Manager
Miejsce pracy: Sosnowiec
Opis stanowiska
- budowanie i zarządzanie bazą danych obecnych oraz przyszłych Klientów liderów polskiej gospodarki
- sprzedaż usług i produktów reklamowych poprzez efektywne rozmowy z Klientami,nawiązywanie współpracy i długotrwałych relacji biznesowych
- raportowanie wyników Team Leaderowi
- realizowanie planu sprzedaży
- przygotowywanie ofert i wycen
- negocjacje handlowe
- spotkania z klientami na terenie Polski / sporadycznie
- udział w targach i imprezach branżowych
Wymagania
- min. wykształcenie licencjackie
- doświadczenie w obsłudze klienta, najlepiej z sektora B2B
- dobra znajomość pakietu MS Office (excel, word)
- wysokie umiejętności interpersonalne, negocjacyjne i prezentacyjne
- łatwość w nawiązywaniu relacji biznesowych
- umiejętność analizy potrzeb Klienta
- samodzielność w działaniu
- bardzo dobra organizacja pracy
- pomysłowość, dynamizm w działaniu
- umiejętność pracy zespołowej
- otwartość na nowe wyzwania
- zaangażowanie w podejmowane działania
Wiemy doskonale, że wynik sprzedaży jest równie ważny jak atmosfera w pracy. Poszukujemy do zespołu osoby, która oprócz nastawienia na realizację celów, kieruje się w życiu takimi wartościami, jak uczciwość, zaangażowanie, a w szczególności postawa prokliencka w relacjach z naszymi klientami. Jeżeli spełniasz poniższe warunki, zapraszamy!
Oferujemy
- atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + wysoka prowizja)
- elastyczne formy zatrudnienia (umowa o pracę lub samozatrudnienie)
- niezbędne narzędzia pracy
- system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
- zgrany i przyjazny zespół
- pracę dla największych firm w Polsce (liderów branży naftowej, gazowej, medycznej) itp.