- Współtworzenie strategii sprzedaży, pozyskania, utrzymania i rozwoju klientów biznesowych z segmentu MLE
- Realizacja określonych celów sprzedażowych do nowych i obecnych klientów
- Poszukiwanie możliwości i źródeł dotarcia oraz pozyskania nowych klientów
- Efektywne budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami
- Diagnozowanie potrzeb klientów i rekomendowanie odpowiednich rozwiązań
- Kreowanie profesjonalnego wizerunku firmy
- Analiza konkurencji oraz bieżących trendów na rynku telekomunikacyjnym
- Posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku lub w zarządzaniu sprzedażą do klientów z segmentu MLE
- Znajomość branży telco i usług ICT
- Posiadasz doświadczenie w skutecznym budowaniu i utrzymaniu bazy klientów
- Posiadasz doświadczenie w sprzedaży i pozyskiwaniu klientów B2B
- Posiadasz doświadczenie w aktywnym poszukiwaniu nowych klientów
- Cechuję Cię proaktywne działanie oraz jesteś nastawiony na realizację celów
- Posiadasz umiejętność właściwej identyfikacji potrzeb klientów
- Cechuje Cię innowacyjność, proaktywne podejście i umiejętność szybkiej analizy
- Masz doświadczenie w prowadzeniu negocjacji
- Znasz angielski w stopniu komunikatywnym
- Znasz dobrze obsługę pakietu MS Office
- Umowa o pracę
- System premiowy powiązany z Twoimi osobistymi wynikami pracy
- Praca hybrydowa (office + home office)
- Różnorodny rozwój: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Telefon i Internet PLAY wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, dostęp do biblioteki online) oraz zniżki pracownicze
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (m.in. karty sportowe, vouchery)
- Dodatkowy benefit świąteczny
- Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
- umowa o pracę
- podstawa i premia uzależnioną od wyników sprzedaż
- dodatek wdrożeniowy 500 zł brutto przez pierwsze 3 miesiące
- bogaty pakiet szkoleń, m.in. wprowadzające, ofertowe, technologiczne
- telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja) oraz zniżki pracownicze
- szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej
- opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- dodatkowy benefit świąteczny
- dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.