Polski HR - Doradztwo Personalne Sp. z o.o. to profesjonalna agencja doradztwa personalnego, wyspecjalizowana w rekrutacji i selekcji pracowników na stanowiska średniego i wysokiego szczebla. Współpracujemy z renomowanymi pracodawcami z Polski i zza granicy. Należymy do Polskiego Holdingu Rekrutacyjnego S.A.
Polski HR – Doradztwo Personalne Sp. z o. o jako Agencja Rekrutacyjna jest wpisana przez Marszałka Województwa Małopolskiego do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 9301.
Aktualnie dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy zajmującej się dystrybucją nowych technologii poszukujemy pracownika na stanowisko:
Key Account Manager
Miejsce pracy: Kraków
Zakres obowiązków:
- realizacja wyznaczonych celów sprzedaży w ramach dedykowanej bazy Klientów Kluczowych oraz poprzez pozyskiwanie i sprzedaż do nowych Klientów w tym Klientów zagranicznych;
- prowadzenie i zarządzanie projektami sprzedażowymi;
- przygotowanie ofert handlowych oraz prowadzenie prezentacji rozwiązań;
- negocjowanie, przygotowywanie oraz podpisywanie umów;
- utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (ekonomiczne, handlowe lub pokrewne);
- doświadczenie na podobnym stanowisku co najmniej 2 lata (w tym co najmniej rok w pracy z Klientami zagranicznymi) w kanale B2B;
- biegła znajomość języka angielskiego (warunek konieczny);
- dobra znajomość innego języka obcego (rosyjski mile widziany);
- orientacja na realizację celów biznesowych;
- bardzo dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne;
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia;
- wysokie wynagrodzenie;
- pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- pracę pełną wyzwań;
- niezbędne narzędzia pracy.