Grupa Work Service działa od 1999 roku i jest największą agencją zatrudnienia w Polsce. Oferujemy pracę tymczasową, stałą i za granicą. Każdego roku dzięki nam zatrudnienie znajduje blisko 300 tysięcy osób. Już ponad 3000 pracodawców wybrało Work Service na swojego partnera w biznesie, dlatego jesteśmy w stanie znaleźć dla Ciebie najbardziej odpowiednie miejsce pracy u sprawdzonych pracodawców.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Key Account Manager
Nr Ref.: KAM/WSPRO/2015/5/8
Opis stanowiska:
- Realizacja i stałe monitorowanie planu sprzedaży;
- Prowadzenie rozmów handlowych z klientami i zapewnienie wysokie jakości obsługi;
- Identyfikacja nowych, potencjalnych klientów i nawiązywanie kontaktów biznesowych;
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami;
- Prowadzenie kart klientów, zarządzanie portfelem klientów;
- Analiza trendów rynkowych, prospektów sprzedażowych;
- Przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji;
- Identyfikacja czynników, które utrudniają realizację planu i sugerowanie sposobów ich optymalizacji/ modyfikacji;
- Pomiar poziomu satysfakcji klienta;
- Monitorowanie przestrzegania zobowiązań umownych.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe;
- Min. 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - w zarządzaniu sprzedażą i opiece nad kluczowymi Klientami;
- Znajomość nowoczesnych metod zarządzania i obsługi Klientów;
- Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych, znajomości technik sprzedaży, negocjacji;
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2/C1);
- Dobra znajomość i doświadczenie w pracy z MS Office;
- Czynne prawo jazdy;
- Wysoki poziom kultury osobistej i świadomości biznesowej;
- Proaktywność i konsekwencja w dążeniu do celu;
- Samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres;
- Dyspozycyjność – gotowość do podróży służbowych.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w spółce notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie,
- Ciekawą, samodzielną i odpowiedzialną pracę w firmie świadczącej usługi wielu renomowanym przedsiębiorstwom,
- Możliwość rozwoju zawodowego w prestiżowej, nowocześnie zarządzanej i stale rozwijającej się organizacji,
- Codzienny kontakt z kluczowymi Klientami – prestiżowymi firmami, głównie z branży automotive;
- Niezbędne narzędzia pracy,
- Liczne szkolenia wewnętrzne,
- Świadczenia płacowe i pozapłacowe,
- Pozytywna atmosfera i otwarta komunikacja w firmie.