Rayner jest wiodącym projektantem i producentem implantów okulistycznych i farmaceutyków, specjalizuje się w soczewkach wewnątrzgałkowych (IOL) i produktach pokrewnych stosowanych w chirurgii zaćmy i chirurgii refrakcyjnej. Od momentu opracowania pierwszej soczewki wewnątrzgałkowej firma Rayner jest pionierem w dziedzinie projektowania soczewek, a jej celem jest poprawa widzenia i przywracanie wzroku na całym świecie. Misją firmy Rayner jest dostarczanie innowacyjnych i klinicznie doskonałych rozwiązań okulistycznych, które spełniają oczekiwania naszych klientów na całym świecie w zakresie poprawy wzroku i jakości życia ich pacjentów.
Wartości, którymi kierujemy się w Rayner:
- Ambicja: Gramy, aby wygrać
- Skupienie: Stawiamy Pacjentów na pierwszym miejscu
- Uczciwość: Dotrzymujemy obietnic
- Otwartość: Jesteśmy otwarci na nowe pomysły
- Szacunek: Wspieramy się nawzajem
W związku z otwarciem polskiego oddziału, Rayner poszukuje osób na stanowisko Key Account Manager do sprzedaży produktów klientom prywatnej i publicznej ochrony zdrowia w przydzielonym regionie na terenie kraju.
Jeśli masz doświadczenie w pracy z Klientami z sektora prywatnej i publicznej ochrony zdrowia, w zakresie budowania pozycji rynkowej, promowania produktów i sprzedaży – jesteś doskonałą / -ym Kandydatką / -em. Idealnym, jeśli pracowałeś wcześniej z okulistami – chirurgami
Region 1 - Warszawa
mazowieckie (Warszawa)
Lubelskie
Łódzkie
śląskie (Katowice / Kraków)
małopolskie
Region 2 – Poznań lub Wrocław
wielkopolskie (Poznań)
kujawsko-pomorskie
dolnośląskie (Wrocław)
pomorskie (Gdańsk)
zachodniopomorskie
opolskie
lubuskie
- Co najmniej 5-letnie doświadczenie w sprzedaży produktów medycznych szpitalom publicznym / klinikom prywatnym
- Wykształcenie wyższe lub równoważne doświadczenie
- Umiejętność komunikacji werbalnej i pisemnej w języku polskim i angielskim
- Umiejętność obsługi komputera / pakietu MS Office
- Prawo jazdy
- Co najmniej 5-letnie doświadczenie w sprzedaży wyrobów medycznych / farmaceutyków w okulistyce szpitalnej
- Udokumentowane sukcesy w sprzedaży
- Praca z potencjalnymi oraz istniejącymi klientami firmy w celu promowania i sprzedaży produktów Rayner, w celu zwiększenia sprzedaży soczewek wewnątrzgałkowych, zgodnie ze strategią firmy. Współpraca z chirurgami okulistami oraz kierownictwem placówek medycznych i administrację placówek (działami zakupów i / lub działy farmacji oraz działami przetargów publicznych)
- Osiąganie ustalonych wyników finansowych w swoim regionie
- Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy Rayner i jej produktów na rynku
- Promowanie produktów i budowanie ich reputacji na rynku
- Planowanie i dostarczanie profesjonalnych prezentacji sprzedażowych dla klientów oraz seminariów edukacyjnych.
- Analizowanie własnych wyników sprzedaży (ilości, ceny), identyfikowanie potencjalnych zagrożeń oraz tworzenie odpowiednich planów łagodzących ich skutki.
- Odpowiednie planowanie własnego czasu pracy w celu maksymalizacji wyników biznesowych
- Opracowywanie kwartalnych regionalnych planów sprzedaży i wydajności na podstawie zebranych informacji rynkowych w celu przedstawienia i uzyskania akceptacji od Country Managera
- Miesięczne (lub inny, zgodnie z ustaleniami) przeglądy zapasów u Klientów utrzymujących zapasy soczewek w swoich placówkach oraz inicjowanie fakturowania produktów wszczepionych / użytych.
- Bycie samodzielnym pracownikiem odpowiedzialnym za konkretny region.
- Atrakcyjne wynagrodzenie, odpowiednie do zakresu obowiązków i posiadanego doświadczenia
- Umowa o pracę na czas nieokreślony (po 3 miesięcznym okresie próbnym)
- Urlop zgodnie z zasadami kodeksu pracy
- Samochód służbowy
- Opiekę medyczną dla Pracowników, możliwość rozszerzenia o członków rodziny / partnerów
- Pracę w pozytywnej atmosferze, w niewielkim Zespole, w bezpośredniej współpracy z centralą firmy w Wielkiej Brytanii
- Możliwości rozwoju w międzynarodowych strukturach firmy