OPTIM HUMAN Sp. z o.o
Optim Human (www.optimhuman.com) jest firmą doradztwa personalnego zajmującą się usługami HR (rekrutacją, szkoleniami, coachingiem, konsultingiem oraz analityką HR).
Obsługujemy Klientów indywidulanych, biznesowych, prestiżowych oraz inwestycyjnych. Reprezentujemy praktyczną i mocno biznesową część HR dzięki obecności w Radzie Programowej przedstawicieli wywodzących się z różnych specjalności (również spoza branży HR).
Nasze usługi uwzględniają bieżące trendy, rozwiązania technologiczne oraz zmiany pokoleniowe.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów – prężnie rozwijającego się start – up’u edukacyjnego, który stworzył jedyne w swoim rodzaju, innowacyjne narzędzie do prowadzenia biznesu w wirtualnym świecie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Miejsce pracy: Rzeszów lub home office
Narzędzie dostarcza symulacji dzięki którym gracze stają się menedżerami wirtualnych firm i konkurują ze sobą nawzajem o klientów wybranej branży lub branży w której się kształcą. Symulacje te dostarczane są do szkół i uczelni w Polsce oraz za granicą. Zostały docenione przez Microsoft oraz Education Alliance Finland.
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów (głównie zdalnie),
- Kompleksowa opieka nad procesem sprzedażowym: od pierwszego kontaktu z klientem, przez negocjacje po podpisanie kontraktu,
- Przygotowywanie prezentacji i ofert handlowych,
- Udział w zagranicznych targach i konferencjach branżowych (kilka razy w roku),
- Prowadzenie szkoleń pokazowych oraz certyfikujących z wykorzystaniem symulacji,
- Wsparcie merytoryczne oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z aktywnymi klientami,
- Rozwój sieci partnerów/dystrybutorów zagranicznych
- Przygotowanie planów działań marketingowych dla rynków zagranicznych,
- Kreowanie wysokiego poziomu opieki nad zbudowanym portfelem klientów.
- Min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku związanym ze sprzedażą na rynki zagraniczne (branża edtech będzie ogromnym atutem),
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne pozwalające na swobbode prowadzenie negocjacji handlowych,
- Znajomość j. Angielskiego na poziomie C1/C2 – wykorzystywany w kontakcie z klientami, prowadzenie prezentacji,
- Umiejętność prowadzenia prezentacji, szkoleń, webinarów,
- Biegła obsługa komputera (pakiet ms office, znajomość programów np. Pipedrive, trello lub innych programów wspierających planowanie i realizację działań sprzedażowych będzie dodatkowym atutem),
- Znajomość technik sprzedaży,
- Orientacja na realizację celów biznesowych,
- Inicjatywa, samodzielność działania oraz dobra organizacji pracy,
- Znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem.
- Formę zatrudnienia dopasowaną do Twoich potrzeb (umowa o pracę, B2B)
- Wynagrodzenie dostosowane do Twoich kompetencji (wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy)
- Niezbędne narzędzia pracy
- Realny wpływ na rozwój biznesu
- Udział w ciekawych projektach