Ogłoszenie numer: 1001112, z dnia 2016-03-08
Kompleks dwóch hoteli z 393 pokojami, 16 multimedialnymi salami konferencyjnymi oraz premium wellness SPA no. 5, działający pod markami z rodziny Hilton Worldwide w Krakowie - Doubletree by Hilton hotel Krakow & Convention Center oraz Hampton by Hilton Krakow, poszukują idealnego kandydata na stanowisko:
Key Account Manager ds. klientów konferencyjnych i korporacyjnych
Miejsce pracy: Kraków
Wymagania
- Doświadczenie w:
- sprzedaży usług konferencyjnych i korporacyjnych (oczekiwane doświadczenie na podobnym stanowisku w międzynarodowych grupach hotelowych)
- aktywnym pozyskiwaniu klientów
- przygotowywaniu ofert konferencyjnych i korporacyjnych dopasowanych do oczekiwań klientów
- planowaniu i realizacji celów oraz strategii sprzedażowych hotelu
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Biegła znajomość pakietu Microsoft Office
- Zdolności interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych (praca z klientem) oraz wysokie umiejętności negocjacyjne
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej poprzez umiejętne wyznaczanie priorytetów w działaniu
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pracę w międzynarodowej sieci hotelarskiej
- Przyjazne warunki pracy i bardzo dobre warunki socjalne
- Możliwość rozwoju i szkolenia zawodowego
- Atrakcyjne bonusy przysługujące pracownikom sieci
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.