- Wsparcie rozwoju biznesu u nowych Klientów poprzez holistyczną analizę potrzeb
- Tworzenie nowych możliwości biznesowych poprzez poszukiwanie potencjalnych Partnerów
- Opieka nad procesem handlowym od etapu pozyskania lead’a, poprzez negocjacje, kończąc na realizacji sprzedaży
- Dostarczanie usług Cloud oraz Backup/Disaster Recovery w kanale B2B
- Budowanie i utrzymywanie relacji z osobami decyzyjnymi po stronie Klienta
- Współpraca z działami technicznymi oraz zespołami projektowymi
- Rozwijanie technik i skill’ów sprzedażowych w zakresie usług Cloud
Szukamy Ciebie, jeśli:
- Masz minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży usług IT, w szczególności usług Cloud
- Posiadasz doświadczenie w sprzedaży i umiejętność pozyskiwania na rynku firm zainteresowanych usługami Cloud
- Rozumiesz i masz praktyczne doświadczenie w sprzedaży usług chmurowych
- Wiesz co to jest Wirtualizacja, Backup i Replikacja
- Cechuje Cię umiejętność identyfikowania oraz docierania do osób kluczowych w firmach
- Umowa o pracę
- System premiowy powiązany z Twoimi osobistymi wynikami pracy
- Praca hybrydowa (office + home office)
- Różnorodny rozwój: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Telefon i Internet PLAY wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, dostęp do biblioteki online) oraz zniżki pracownicze
- Opieka medyczna
- i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (m.in. karty sportowe, vouchery)
- Dodatkowy benefit świąteczny
- Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.