Zakres obowiązków wsparcie użytkowników w ramach systemu ERP oraz innych aplikacji biznesowych analiza i zrozumienie wymagań, optymalizacja procesów, konfiguracja, testy współpraca z dostawcami oprogramowania rozwiązywanie bieżących zgłoszeń od użytkowników Wymagania: wykształcenie...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 dni
Responsibilities: Engage with customers who are consuming Azure AI solutions and provide technical guidance, best practices, and proactive support Identify customer scenarios, AI usage blockers, and AI growth accelerators and provide feedback to the product and engineering teams Collaborate with...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
11 godz.
Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego.
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online
1 dni
Diagnozowanie i naprawa zgłoszeń od Klientów – serwis wyjazdowy Udzielanie informacji i konsultacji Klientom; Realizacja przeglądów zerowych i cyklicznych; Udział w nowych wdrożeniach u Klientów w ramach posiadanych kompetencji;
Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie, Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami, Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 dni
Wsparcie informatyczne użytkowników oraz obsługa sprzętu komputerowego i infrastruktury sieciowej; Instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania; Zapewnienie ciągłości działania w podległych jednostkach (nadzór nad prawidłowym działaniem sprzętu, oprogramowania i sieci...
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
10 dni
Zakres obowiązków: Wsparcie użytkowników oprogramowania HR (telefon, czat, email). Aktualizowanie bazy wiedzy i opracowywanie dokumentacji. Wykonywanie i dokumentowanie testów aplikacji.
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;
Junior Technical Support Specialist with German (m/f/d)
Junior Technical Support Specialist with German (m/f/d)
CPL JOBS Sp. z o.o.
małopolskie
praca stacjonarna
rekrutacja online
1273 dni temu
Cpl Jobs is a part of the larger European recruitment and HR services group, Cpl Resources. We help the greatest talents to develop their careers and enable leading companies on the Polish and European market to find the best professionals.
For our customer in Düsseldorf a global digital leader, ranked 3rd in Forbes 2019 “Best Regarded Companies”, we are currently looking for:
Junior Technical Support Specialist with German (m/f/d)
Nr Ref.: JO-2006-451094_84
Place of work: Düsseldorf, Germany
Your responsibilities:
accepting calls from clients and clarifying reported problems;
classifying requests and proposing solutions at the level of 1st line support;
advising to users;
keeping records;
using knowledge bases;
redirecting queries to relevant departments;
providing high-level service and building good relations with customers.
We expect:
very good command of German (min. C1);
willingness to move to Düsseldorf;
communicative knowledge of English;
analitical skills;
general computer skills;
experience in a similar position (as an asset) or in Customer Service;
Zakres obowiązków wsparcie użytkowników w ramach systemu ERP oraz innych aplikacji biznesowych analiza i zrozumienie wymagań, optymalizacja procesów, konfiguracja, testy współpraca z dostawcami oprogramowania rozwiązywanie bieżących zgłoszeń od użytkowników Wymagania: wykształcenie...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 dni
Responsibilities: Engage with customers who are consuming Azure AI solutions and provide technical guidance, best practices, and proactive support Identify customer scenarios, AI usage blockers, and AI growth accelerators and provide feedback to the product and engineering teams Collaborate with...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
11 godz.
Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego.
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online
1 dni
Diagnozowanie i naprawa zgłoszeń od Klientów – serwis wyjazdowy Udzielanie informacji i konsultacji Klientom; Realizacja przeglądów zerowych i cyklicznych; Udział w nowych wdrożeniach u Klientów w ramach posiadanych kompetencji;
Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie, Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami, Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 dni
Wsparcie informatyczne użytkowników oraz obsługa sprzętu komputerowego i infrastruktury sieciowej; Instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania; Zapewnienie ciągłości działania w podległych jednostkach (nadzór nad prawidłowym działaniem sprzętu, oprogramowania i sieci...
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
10 dni
Zakres obowiązków: Wsparcie użytkowników oprogramowania HR (telefon, czat, email). Aktualizowanie bazy wiedzy i opracowywanie dokumentacji. Wykonywanie i dokumentowanie testów aplikacji.
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;