As a Junior Specialist in Disputes Team with Italian you will be managing customer queries and learning to solve complex cases.
- Good in Speaking/Reading/Writing English
- Excellent in Speaking/Reading/Writing Italian
- Communication and numerical skill
- Basic computer skills (Office package)
- Answering to customers queries via email/phone
- Analyzing cases and provide to the customer a feedback
- Applying the DTP procedure in the proper way
- Being in contact with the other internal/external departments for solving issues
- Proactivity in managing risks
- Support for your career and competences development – learning from colleagues, courses and trainings, allowing you to boost your skills and become #BEFUTUREPROOF
- Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various Clients
- CSR activities and rich social life – Book Club, International Cuisine Club, Accenture Runners Club, family events, cultural meetings, photography classes, climbing, soccer, swimming
- Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform
Poznaj
Accenture Sp. z o.o.
Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Ponad 281 tys. pracowników Accenture świadczy usługi swoim klientom z ponad 120 krajów świata. Łącząc niezrównane doświadczenie, doskonałą znajomość wszystkich branż i funkcji biznesowych oraz rozległą wiedzę z badań nad najlepszymi firmami na całym świecie, Accenture współpracuje ze swoimi klientami, aby pomóc im stać się wysokoefektywnym przedsiębiorstwem.
W roku finansowym zamkniętym 31 sierpnia 2013 roku, Accenture osiągnęło przychody netto sięgające 28,6 miliarda dolarów. Strona internetowa firmy to www.accenture.com.