specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
6 dni
Job description: Providing assistance and support to store and non-store users regarding issues related to Ariba system. Main responsibilities: Jira tickets solving if in scope of Helpdesk. Jira ticket assigning to the right group if out of scope of Helpdesk. Effective communication in English with...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
8 dni
Zakres obowiązków: Pomaganie klientom w rozwiązywaniu technicznych kłopotów. Wysyłanie zapytań do odpowiednich zespołów. Komunikowanie się po angielsku z zespołem i klientami. Szybka reakcja na zlecenia.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
About the job: In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...
Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...
Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
6 dni
Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
11 godz.
Shift: 24/7 Work model: Hybrid What we do As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support...
starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
18 godz.
How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
Junior Service Desk Agent with Spanish & Portuguese
Junior Service Desk Agent with Spanish & Portuguese
Hemmersbach Central Support Spółka z o.o. Sp. k.
Katowice
praca stacjonarna
2067 dni temu
Be part of us
We are a global IT service provider. With over 3,400 permanent employees in 38 subsidiaries we offer our services worldwide in more than 190 countries.
Junior Service Desk Agent with Spanish & Portuguese
Katowice
Your Task
Providing remote L1 Global Support to end-users
Analysing problems related to software and hardware, providing correct resolution
Opening, closing and monitoring of the incidents in the ticketing system through the complete incident lifecycle
Contacting the end-user via phone, e-mail & chat
Updating knowledge articles
Our Requirements
Fluent Spanish, Portuguese and English (written & spoken)
Interest in fixing technical problems
Excellent communication skills with the ability to interact professionally with a diverse group of clients
Strong organisational skills
Readiness to work on shifts (included night shifts)
would be an asset:
Help/Service desk background
Experience in working in SLA driven environment
Knowledge of other language
Your Benefits
Reliability: a secure job position in an exponentially growing international company
Variety: exciting projects and challenges within your own responsibility
Team Spirit: strong team spirit and a great working atmosphere in a friendly team
Openness: Direct and informal communication even at management level
Career Opportunities: Great possibilities for professional, personal and language training
Initial Help: buddy programme to help you get started, welcome pack
A package of co-funded benefits: multisport card, private health care, life insurance for you, your partner and family members
Other conveniences like: free coffee, tea, parking
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
6 dni
Job description: Providing assistance and support to store and non-store users regarding issues related to Ariba system. Main responsibilities: Jira tickets solving if in scope of Helpdesk. Jira ticket assigning to the right group if out of scope of Helpdesk. Effective communication in English with...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
8 dni
Zakres obowiązków: Pomaganie klientom w rozwiązywaniu technicznych kłopotów. Wysyłanie zapytań do odpowiednich zespołów. Komunikowanie się po angielsku z zespołem i klientami. Szybka reakcja na zlecenia.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
About the job: In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...
Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...
Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
6 dni
Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
11 godz.
Shift: 24/7 Work model: Hybrid What we do As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support...
starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
18 godz.
How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...