A PwC is a proud leader in digital transformation. Since 2013, our work has been recognized globally with a variety of innovation and industry awards. Enabled by Salesforce, powered by business perspective, and geared for innovative experiences, the new value equation goes end-to-end with Salesforce to bring customers closer with every click.
PwC to sieć ponad 250.000 pracowników w 158 krajach skupionych na tym, by dostarczać usługi najwyższej jakości w obszarach audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu i rozwoju technologii. Dołącz do PwC i zmieniaj z nami zasady gry. Be who you are and be a game changer.
Nasz zespół,Salesforce Global Technical Support, zajmuje się wsparciem wewnętrznych użytkowników Salesforce z całego świata. Na co dzień zarządzamy uprawnieniami użytkowników, a także zajmujemy się utrzymaniem kont technicznych oraz inwestygowaniem defektów systemowych.
Rola:
- Analizowanie i rozwiązywanie problemów technicznych zgłoszonych przez użytkowników Salesforce (L2);
- Przypisywanie zgłoszeń oraz zarządzanie kontami, jak i uprawnieniami użytkowników;
- Przygotowywanie raportów i dashboardów;
- Współpraca z innymi działami w zakresie obsługi aplikacji biznesowej.
Wymagania:
- Jesteś studentem min. 2 roku lub absolwentem studiów wyższych kierunków ścisłych (Informatyka, Ekonometria, Matematyka, Fizyka bądź inne pokrewne);
- Cechujesz się analitycznym myśleniem oraz łatwością w nawiązywaniu relacji;
- Praktycznie znasz bazy danych i język SQL;
- Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim;
- Jesteś dostępny na min. 30h w tygodniu;
- Mile widziane: pierwsze doświadczenie z systemem CRM lub znajomość Salesforce.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na okres 3 miesięcy z możliwością pozostania z nami na dłużej;
- Atrakcyjny pakiet szkoleń specjalistycznych i jasna ścieżka rozwoju kariery, a także dofinansowanie w certyfikacji;
- Udział w inicjatywach ogólnofirmowych oraz wydarzeniach i eventach integracyjnych;
- Wsparcie Buddy’iego w trakcie Twojego okresu wdrożenia;
Pamiętaj!
Twoja aplikacja będzie rozpatrywana tylko wówczas gdy wypełnisz formularz aplikacyjny i załączysz CV. Po wstępnej weryfikacji Twojej aplikacji otrzymasz dostęp do testów analitycznych on-line.
Jeżeli będziesz miał problem z wypełnieniem aplikacji skontaktuj się z nami: pl_kariera@pwc.com
Poznaj
PwC
Dlaczego warto?
PwC Polska jest częścią globalnej sieci firm świadczących usługi audytu, doradztwa podatkowego i doradztwa biznesowego oraz technologicznego.
Naszym celem jest pomaganie klientom w osiąganiu ich celów poprzez dostarczanie kompleksowych rozwiązań i specjalistycznej wiedzy branżowej.
Stawiając na innowacyjność i współpracę, umożliwiamy naszym pracownikom wywieranie znaczącego wpływu i wprowadzanie pozytywnych
zmian w świecie biznesu. W PwC oferujemy dynamiczne i integracyjne środowisko pracy, które sprzyja rozwojowi zawodowemu.
Zapewniamy szkolenia i zasoby wspierające rozwój kariery naszych pracowników, umożliwiając im budowanie z nami udanej i satysfakcjonującej kariery.
Dołącz do nas w PwC i uwolnij swój potencjał na świetlaną przyszłość w świecie profesjonalnych usług.
Proces rekrutacji - Studenci i absolwenci
- Krok Aplikacja online
- Krok Game-Based Assessment
- Krok Weryfikacja języka w formie video
- Krok Assessment Center / Rozmowa kwalifikacyjna
Proces rekrutacji - Profesjonaliści
- Krok Aplikacja online
- Krok Telefoniczna rozmowa kwalifikacyjna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne