Pracujesz w sprzedaży i zastanawiasz się, czy sprawdzisz się w roli menedżera?
A może już zarządzasz sprzedażą i myślisz o zmianie?
To, jaki krok podejmiesz teraz, ma wpływ na Twoją przyszłość. Niech nie decyduje o tym przypadek.
W naszej ofercie znajdziesz powody, dla których inni dołączają do naszego Zespołu. Sprawdź, może wśród nich jest coś, co dotyczy również Ciebie.
Junior Menedżer Obszaru Sprzedaży
Miejsce pracy: Częstochowa
U nas otrzymasz:
- Atrakcyjne, wieloskładnikowe wynagrodzenie (wsparcie finansowe, prowizje, premie i inne) - masz realny wpływ na wysokość dochodów.
- Jasną ścieżkę kariery – rozwiniesz się w kierunku samodzielnego menedżera.
- Uczestnictwo w autorskiej Akademii Junior Menedżera.
- Profesjonalny system szkoleń menedżerskich.
- Kompleksowe wdrożenie do pracy - od początku otrzymujesz wsparcie doświadczonego menedżera oraz zespołu rekrutacyjno - wdrożeniowego.
- Współpracę z ekspertami w dziedzinie ubezpieczeń.
- Zagraniczne podróże w ramach konkursów i nagród za Twoją pracę.
Brzmi dobrze? Może być jeszcze lepiej. Dodajemy:
- Elastyczny czas pracy.
- Nowoczesne narzędzia pracy.
- Gratyfikacje finansowe z programu poleceń.
- Ubezpieczenie grupowe.
- Pomoc finansową w przypadku chorób i zdarzeń losowych w ramach członkostwa w naszej Fundacji.
Sprawdź od czego zaczniesz i jakie będą Twoje aktywności:
- Zaczniesz od szkolenia i wdrożenia, które będą obejmować: pozyskiwanie
klientów, udział w spotkaniach i realizację realnych celów sprzedażowych. - W kolejnym etapie będziesz odpowiadać za rekrutację i wdrażanie do pracy nowych Doradców Ubezpieczeniowych, aby zbudować swój zespół.
- Będziesz wspierać członków zespołu w osiąganiu celów biznesowych poprzez: motywowanie, organizację szkoleń i monitorowanie pracy.
- Będziesz dbać o relacje biznesowe z klientami, których dobrze już znasz.
- Czeka Cię ciągłe doskonalenie wiedzy produktowej i sprzedażowej – w naszej firmie stale uczysz się czegoś nowego.
Oczekujemy, że posiadasz:
- Doświadczenie w sprzedaży i/lub prowadzeniu zespołu.
- Profesjonalne podejście do wykonywanych obowiązków – systematyczność i odpowiedzialność za powierzone zadania.
- Umiejętność sprawnego zarządzania czasem pracy.
- Wysoko rozwinięte kompetencje miękkie.
- Chęć rozwoju i systematycznego pogłębiania wiedzy.
- Gotowość na współpracę w oparciu o umowę B2B – aby rozwinąć swoją firmę nie musisz mieć wkładu własnego i doświadczenia.
- Wykształcenie min. średnie.
- Prawo jazdy kat. B.
- Znajomość social mediów i zainteresowanie aktualnymi trendami rekrutacyjnymi będą dodatkowym atutem.