Najnowsze oferty pracy

  • Konsultant ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami; Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe; Weryfikacja zamówień; Budowanie dobrych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami w...
  • Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...
  • Specjalista ds. relacji z klientami z językiem niemieckim

    HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 000 - 9 600 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Główne obowiązki: Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej; Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków; Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie;...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Latvian or Lithuanian or Estonian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - English Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Specjalista ds. Obsługi Klienta Kraków
Junior Delivery Specialist in Customer Service - Flex Service Centre

Junior Delivery Specialist in Customer Service - Flex Service Centre

Aon Hewitt
Kraków
praca stacjonarna
3540 dni temu


Aon Hewitt is the global leader in human resource consulting and outsourcing solutions. Our truly international team is made up of 29 000 employees working in more than 90 countries worldwide. We were one of the first human resources administration outsourcing centers in Poland and are one of the most experienced and well established employers in the market. We have 750 colleagues in our Krakow office, ranging from young graduates to the most experienced professionals in the field. We are proud of our drive to continuously improve our processes, customer service values and great atmosphere in our team. 


Come and join one of the best teams in Poland!



Junior Delivery Specialist in Customer Service - Flex Service Centre
Location: Kraków
Nr. Ref.: 08104


Key responsibilities:
  • Handling telephone calls from client’s employees by responding to their requests and queries;
  • Providing additional support and information via inbound and outbound calls, mailbox management, assisting with system navigation, handling changes to personal details.
Requirements:
  • Prior experience within a Customer/Client focused role;
  • Fluent English – C1 Level;
  • Excellent written and verbal communication skills;
  • Experience in using computer applications (MS Office is a must);
  • Strong analytical and problem solving skills;
  • Self motivation, ability to prioritize tasks and work to meet tight deadlines;
  • Teamwork skills;
  • Work in the international/outsourcing company in Call Centre/Customer Service environment would be an asset;
  • Experience in Benefits Administration would be an asset;
  • Spotless record and strong ethos.
We offer:
  • Unique exposure to various areas of HR domain in the European and global context;
  • Social benefits package;
  • Training and development opportunities within the company.
 

Poznaj

Aon Sp z o.o.

Aon jest globalną organizacją, która dostarcza rozwiązania z zakresu zarządzania ryzykiem, emerytur i zdrowia w 120 krajach na świecie. Pomagamy naszym klientom podejmować decyzje w celu ochrony i rozwoju ich działalności.

„Aon” po irlandzku znaczy „jedność” i ta właśnie wartość jest dla nas nadrzędna na co dzień.

Podobne oferty

  • Konsultant ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami; Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe; Weryfikacja zamówień; Budowanie dobrych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami w...
  • Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...
  • Specjalista ds. relacji z klientami z językiem niemieckim

    HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 000 - 9 600 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Główne obowiązki: Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej; Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków; Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie;...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Latvian or Lithuanian or Estonian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - English Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...