Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik obsługi klienta ds. ekspresów do kawy / Fachman od kafe

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Co bydzie do roboty? Godać, pisać i ratować klientów w potrzebie – tel, mail, czat, co ino. Reklamacje załatwiać, bo ekspres musi chodzić jak w zegarku! Pokazać klasę i stworzyć obsługę, co robi wrażenie jak pierwsze łyki porannej kawy.
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Przyjmowanie materiałów do badań. Wprowadzanie zleceń do systemu laboratoryjnego. Obsługa klientów telefoniczna i osobista. Zamawianie i przygotowywanie przesyłek kurierskich. Obsługa spraw biurowych.
  • Specjalista ds. wsparcia klienta (ekspresy do kawy)

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa klienta za pomocą różnych kanałów komunikacji (telefon, email, czat). Zarządzanie reklamacjami i zapewnienie sprawności urządzeń. Dostarczanie wysokiej jakości wsparcia, które zwiększa zadowolenie klientów.
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta – Ekspresy do Kawy

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa klientów przez telefon, email, czat; Zarządzanie reklamacjami i utrzymanie sprawności urządzeń; Zapewnianie wysokiej jakości wsparcia dla klientów;
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niderlandzkim

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Efektywna komunikacja z klientami poprzez telefon, czat oraz email, obsługując zarówno zgłoszenia przychodzące, jak i wychodzące. Zapewnienie wyjątkowej obsługi, zawsze z proaktywnym, cierpliwym podejściem. Chcemy, aby każdy klient czuł się wysłuchany i doceniony. Ochrona poufnych...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Zabrze    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących; Realizowaniem planów sprzedażowych; Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy; Prowadzeniem dokumentacji sekretariatu szkoły;
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. francuskim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim / słowackim

    Klient portalu Praca.pl   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klienta. Odbieranie połączeń telefonicznych, maili, wiadomości na czacie oraz realizacja celów ustalonych przez zarządzanie. Przestrzeganie procedur i polityk firmy w celu zapewnienia jakości. Efektywne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań....
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. angielskim

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Poszukujemy Specjalistów i Specjalistek ds. Obsługi Klienta, którym bliska jest branża Hospitality, cenią kontakt z ludźmi i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi jak Microsoft Office. Jest to stanowisko, które stanowi kluczowe znaczenie dla zapewnienia...
  • Customer Service Specialist with Slovenian

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls); Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Katowice Specjalista ds. Obsługi Klienta Katowice
Junior Customer Service Advisor with Czech and Slovak

Junior Customer Service Advisor with Czech and Slovak

Capgemini Service
Katowice
młodszy specjalista (junior)
praca stacjonarna
1302 dni temu
Junior Customer Service Advisor with Czech and Slovak

Recruitment process for this position and onboarding trainings are conducted online.


                                   

What do you need to start?

  • fluent knowledge of Czech and Slovak (C1) and communicative English (B2)
  • pro client attitude and communication skills
  • basic experience in Windows 7 and MS Office
  • team player, problem solving attitude and efficient task management skills
  • customer service experience (is an asset but is not necessary)

We don’t require professional experience. You will be working among experts, where willingness to learn new things is supported by a wide range of trainings designed to improve your skills.
 

What duties will help you grow as an expert?

  • handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer
  • analyze and resolve most common enquiries using step-by-step solutions provided to you
  • deliver high quality standard service to customers
  • cooperate with IT specialist team to deal with more complex issues

 

What your development path can look like?


Discover IT! You will start your career from the onboarding plan where you’ll grab the basics. When you gain some experience, you will have a chance to reshape your career. We will teach you everything you need to discover the IT world as there is a variety of roles that you can choose for your career with us. You can become:
  • Incident Manager – if you can think and make decisions quickly
  • Change Manager – if you are well-organized and know ITIL 
  • Project Manager – if you want to have mastering and developing projects
  • Service Integration and Management Consultant – if you like working with clients and adjusting projects to their needs
  • Junior IT Technician – if you want to work directly with IT infrastructure 

 

What have we prepared for you?


Space where you can develop yourself: 
  • Development programs, external courses, education & certificates co-funding, NEXT platform with free access to Pluralsight, TED talks, Coursera materials, and virtual trainings: e.g. Excel, VBA, RPA or customer care.
  • Flexible working hours thanks to a variety of projects (standard, part time, late shifts). Ask your recruiter about possible options.

Our legendary atmosphere: 
  • We don't have a rigid dress code, but what we do have are awesome communities and world– changing initiatives like Grant Program. We are a big company with unique atmosphere – we make friendships, share important moments, and simply… like each other!

A lot of benefits:
  • Private medical care which can be extended by a package of dental services purchased on preferential terms. 
  • Private life insurance which can be extended by oncology package purchased on preferential terms.
  • Referral bonuses for recommending your friends to Capgemini.
  • Access to Inspiro Audiobooks & MyBenefit (cinema tickets, Multisport and more). 
  • Offices in great locations, car leasing program, carpooling options and bicycle parking. 

 

Who are we?


Capgemini is a global leader in consulting, technology services and digital transformation. Our scope is wide. One of the teams is End User Services - part of a business unit called Cloud Infrastructure Services. In our offices in Poland, we work as a team of 2500 employees, helping our customers around the globe to solve their IT issues. 
Do you want to know more about Agent’s work? Watch a video: https://www.youtube.com/watch?v=t3y_Q2gEHiUDo you have any additional questions about working in Capgemini? Check our Instagram (@capgeminipl) or visit our Facebook profile (Capgemini Polska).
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Pracownik obsługi klienta ds. ekspresów do kawy / Fachman od kafe

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Co bydzie do roboty? Godać, pisać i ratować klientów w potrzebie – tel, mail, czat, co ino. Reklamacje załatwiać, bo ekspres musi chodzić jak w zegarku! Pokazać klasę i stworzyć obsługę, co robi wrażenie jak pierwsze łyki porannej kawy.
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Przyjmowanie materiałów do badań. Wprowadzanie zleceń do systemu laboratoryjnego. Obsługa klientów telefoniczna i osobista. Zamawianie i przygotowywanie przesyłek kurierskich. Obsługa spraw biurowych.
  • Specjalista ds. wsparcia klienta (ekspresy do kawy)

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa klienta za pomocą różnych kanałów komunikacji (telefon, email, czat). Zarządzanie reklamacjami i zapewnienie sprawności urządzeń. Dostarczanie wysokiej jakości wsparcia, które zwiększa zadowolenie klientów.
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta – Ekspresy do Kawy

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa klientów przez telefon, email, czat; Zarządzanie reklamacjami i utrzymanie sprawności urządzeń; Zapewnianie wysokiej jakości wsparcia dla klientów;
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niderlandzkim

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Efektywna komunikacja z klientami poprzez telefon, czat oraz email, obsługując zarówno zgłoszenia przychodzące, jak i wychodzące. Zapewnienie wyjątkowej obsługi, zawsze z proaktywnym, cierpliwym podejściem. Chcemy, aby każdy klient czuł się wysłuchany i doceniony. Ochrona poufnych...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Zabrze    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących; Realizowaniem planów sprzedażowych; Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy; Prowadzeniem dokumentacji sekretariatu szkoły;
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. francuskim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim / słowackim

    Klient portalu Praca.pl   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klienta. Odbieranie połączeń telefonicznych, maili, wiadomości na czacie oraz realizacja celów ustalonych przez zarządzanie. Przestrzeganie procedur i polityk firmy w celu zapewnienia jakości. Efektywne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań....
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. angielskim

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Poszukujemy Specjalistów i Specjalistek ds. Obsługi Klienta, którym bliska jest branża Hospitality, cenią kontakt z ludźmi i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi jak Microsoft Office. Jest to stanowisko, które stanowi kluczowe znaczenie dla zapewnienia...
  • Customer Service Specialist with Slovenian

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls); Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379