Junior Customer Experience Specialist
Miejsce pracy: Warszawa
Na czym będzie polegać Twoja praca?
- Na co dzień będziesz odpowiadać na pytania, weryfikować zgłoszenia i analizować potrzeby Klienta lub Partnera w dwóch kanałach kontaktu: email i telefon
- Zajmiesz się obsługą procesów posprzedażowych
- Będziesz zapewniać techniczne wsparcie dla Klientów
- Twoim zadanie będzie wystawianie faktur oraz dokumentów rozliczeniowych
- Zajmiesz się wysyłką kampanii e-mailingowych
- Zadbasz o budowanie pozytywnych relacji z Klientem i Partnerem
- Będziesz współpracować z innymi działami w firmie
Dlaczego miał(a)byś z nami pracować?
- Znajdziesz się w środowisku zaangażowanych i nieprzeciętnych współpracowników
- Nasza siła tkwi w otwartości i różnorodności. Wierzymy, że masz świetne pomysły, dlatego zawsze zostaniesz wysłuchany
- Nieustannie towarzyszy nam zmiana. Postrzegamy ją jako szansę i możliwość realnego wpływu na rozwój
- Wspieramy Klienta i Partnera na każdym etapie jego korzystania z serwisu eBilet
- Nie tylko odpowiadamy na zgłoszenia Klientów i Partnerów, ale również analizujemy ich potrzeby i sugestie
Ze swojej strony oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Nowoczesne biuro i narzędzia pracy
- Nieformalną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole
- Bogaty pakiet benefitów w systemie kafeteryjnym – Ty decydujesz z czego korzystasz
- Opiekę mentora przez cały okres trwania szkoleń wdrożeniowych
Ofertę kierujemy do osób, które:
- Posiadają doświadczenie w obsłudze Klienta, najlepiej w następujących kanałach kontaktu: email, telefon,
- Znają pakiet MS Office
- Znają system CRM (mile widziane)
- Komunikują się w języku angielskim w mowie i piśmie na poziomie min. B1
- Są gotowe do pracy w systemie równoważnym (praca również w weekendy oraz święta) - nie martw się, dzięki temu możesz załatwić sprawy urzędowe w tygodniu lub iść do restauracji, kina, centrum handlowego nie stojąc w kolejkach
- Mają podzielną uwagę i potrafią obsługiwać kilka interakcji w tym samym czasie
- Lubią ludzi i czerpią satysfakcję z rozmów z nimi
- Są osobami otwartymi i pełnymi energii, a zadowolenie Klienta jest dla nich najważniejsze