Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

    Synevo Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Zwycięska 14 CA/A​    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań; Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą; Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach promocyjnych; Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów; Prowadzenie dokumentacji medycznej...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for...
  • Customer Service Professional with French

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian (C2,...
  • Młodszy Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży Telefonicznej Kursów Językowych

    MOOSE IHG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Twój zakres obowiązków przyjmowanie połączeń przychodzących i zapisów online; przyjmowanie zapisów telefonicznych od nowych uczniów; nabory lektorów i nauczycieli przy współpracy z Działem Rekrutacji; obsługa zatrudnionych lektorów i nauczycieli oraz uczniów; praca z systemem szkoły (własny CRM)
  • International Commodity Trader

    Foodcom S.A.   Wrocław, Wrocławskie Parki Biznesu    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   8 000 - 14 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    3 godz.
    Jakie będą Twoje obowiązki? Nawiązywanie relacji biznesowych z klientami B2B na podległych rynkach; Sprzedaż produktów paszowych/spożywczych/chemii przemysłowej/FMCG klientom specjalizującym się w branży produkcyjnej; Samodzielne prowadzenie negocjacji biznesowych; Nadzorowanie procesu...
  • Specjalista ds. techniczno-handlowych

    DEMERO Spółka jawna   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior / praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    OBOWIĄZKI PRZYSZŁEGO PRACOWNIKA: doradztwo w zakresie techniki napędowej i systemów sterowania, dobór napędów mechanicznych i elektrycznych, przygotowywanie ofert handlowych, utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, rozwiązywanie zadań aplikacyjnych, praca nad projektami,...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław Specjalista ds. Obsługi Klienta Wrocław
Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

MAJOREL POLSKA
Wrocław
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
15 dni temu
Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking
Work place: Wrocław

About us and our team 

 

Does working at one of Europe’s largest fin-tech companies sound interesting to you? Are you keen to join a rapidly growing team, in an international environment where you’ll get tons of opportunities to develop yourself, and collaborate with colleagues from all over Europe? If so, you are in the right place! 

Welcome to a leading provider of innovative payment solutions and financial services. With a commitment to excellence and a passion for innovation, we empower businesses and consumers alike to thrive in an increasingly digital world. 

 

About your future role

 

As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making proficiency in various IT systems advantageous. 

 

Support We Provide: 

  • Transactions support 
  • Settlement reports 
  • Self-service portal usage 
  • Technical support on Terminals 
  • Invoice-related questions. 
  • Other customer concerns  

Working Hours:  Monday to Friday: 8:00 am to 4:00 pm 

Your key tasks and responsibilities are: 

  • Handling emails and tasks in multiple CRM systems
  • Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments 
  • Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information 
  • Providing technical support to merchants with Card Terminals 
  • Supporting merchants with Acquirer agreements
What makes you the best person for this job?

Your personal qualifications include: 

  • Fluent Norwegian and English (speaking and writing)
  • Strong communication skills, both verbal and written 
  • Team player, enthusiastic about delivering a great customer experience 
  • Capable of technical reporting of IT incidents 
  • Detail-oriented with a strong customer mindset 
  • Conscientious and persistent in obtaining valid customer information 
  • Organized with the ability to prioritize tasks 

Competence and experience: 

  • Excellent communication and collaboration skills 
  • Good cooperation skills with different stakeholders, both internal and external
  • Experience in customer service or contact centres with e-mail/task, Chat and call handling would be an asset
  • Relevant work experience and knowledge of the fintech business area are a great benefit
  • Knowledge of corporate structure, business forms, subscription rules, card companies’ credit policies, AML, KYC, GDPR, e-commerce law, guidelines for e-commerce, and general knowledge of internet commerce are a great benefit 

Background and qualifications: 

  • Administrative background or experience with administrative tasks 
  • Experience with payment products and card services is beneficial but not required 
  • Proactive and diplomatic approach to customer’s support 
  • Strong commitment to assisting customers in resolving issues 
  • Result-oriented, service-minded, self-driven, and flexible 
  • Strong service orientation with an emphasis on quality and precise task execution 
  • Team player who understands the importance of collective effort to achieve success 
Additionally, we offer next benefits:
  • Work from home
  • Mobile phone/Internet subsidy
  • Trainings and courses
  • Sports benefits
  • Entertainment events for employees 
  • Medical insurance
  • Pension scheme (PPK) 
  • Competition Award 
  • Life, accident & critical illness Insurance 
  • Paid Sick Leave
  • Relocation bonus 
  • 20/26 days of holiday 
 

Poznaj

MAJOREL POLSKA

Masz doświadczenie związane z customer service? A może dopiero chcesz zacząć przygodę z call center?  Niezależnie od tego, w Majorel chcemy dać Ci szansę na to, żebyś w pełni wykorzystał swój potencjał.

Działamy międzynarodowo. Możesz kojarzyć nas jako lidera branży outsourcingowej. Współpracujemy z największymi firmami z całego świata. Tworzymy dla nich biura obsługi klienta.

Nasi pracownicy doceniają dobrą atmosferę panującą u nas w firmie, co jest dla nas niezwykle ważne.  Wizja naszej firmy łączy się z trzema wartościami – kreatywnością, doskonałością i szacunkiem. Poznaj inne powody, dla których warto dołączyć do Majorel.

 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

    Synevo Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Zwycięska 14 CA/A​    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań; Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą; Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach promocyjnych; Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów; Prowadzenie dokumentacji medycznej...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for...
  • Customer Service Professional with French

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian (C2,...
  • Młodszy Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży Telefonicznej Kursów Językowych

    MOOSE IHG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Twój zakres obowiązków przyjmowanie połączeń przychodzących i zapisów online; przyjmowanie zapisów telefonicznych od nowych uczniów; nabory lektorów i nauczycieli przy współpracy z Działem Rekrutacji; obsługa zatrudnionych lektorów i nauczycieli oraz uczniów; praca z systemem szkoły (własny CRM)
  • International Commodity Trader

    Foodcom S.A.   Wrocław, Wrocławskie Parki Biznesu    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   8 000 - 14 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    3 godz.
    Jakie będą Twoje obowiązki? Nawiązywanie relacji biznesowych z klientami B2B na podległych rynkach; Sprzedaż produktów paszowych/spożywczych/chemii przemysłowej/FMCG klientom specjalizującym się w branży produkcyjnej; Samodzielne prowadzenie negocjacji biznesowych; Nadzorowanie procesu...
  • Specjalista ds. techniczno-handlowych

    DEMERO Spółka jawna   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior / praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    OBOWIĄZKI PRZYSZŁEGO PRACOWNIKA: doradztwo w zakresie techniki napędowej i systemów sterowania, dobór napędów mechanicznych i elektrycznych, przygotowywanie ofert handlowych, utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, rozwiązywanie zadań aplikacyjnych, praca nad projektami,...