Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Stalowa Wola    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Młodszy Specjalista / Specjalistka ds. reklamacji

    Action S.A.   Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych. Przygotowywanie dokumentacji związanej z rozpatrywaniem spraw reklamacyjnych. Monitorowanie obiegu oraz terminowość wyjaśniania spraw reklamacyjnych. Obsługa klienta w procesie realizacji reklamacji.
  • Specjalista ds. Reklamacji

    Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria   Izabelin-Dziekanówek, Modlińska 11    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Opracowanie i wysyłanie zgłoszeń reklamacyjnych do CAT w języku angielskim; Współpraca z oddziałami firmy w zakresie udzielania gwarancji – weryfikacja zleceń pod kątem technicznym i merytorycznym;
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Rumia    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Koszalin    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Specjalista ds. Zarządzania Reklamacjami z j. angielskim

    Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria   Izabelin-Dziekanówek, Modlińska 11    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Tworzenie i przesyłanie dokumentacji reklamacji do Centrali CAT w języku angielskim; Weryfikacja i współpraca techniczna z innymi oddziałami firmy w zakresie gwarancji;
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Pracownik Działu Reklamacji Kraków
Junior Card Dispute Specialist - German speaking

Junior Card Dispute Specialist - German speaking

MAJOREL POLSKA
Kraków
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
27 dni temu
Junior Card Dispute Specialist - German speaking
Work place: Kraków
About us and our team 

Does working at one of Europe’s largest fin-tech companies sound interesting to you? Are you keen to join a rapidly growing team, in an international environment where you’ll get tons of opportunities to develop yourself, and collaborate with colleagues from all over Europe? If so, you are in the right place! Nets is part of the Nexi group. As a group, we come from the merger and integration of Nexi, Nets and Sia; with a presence in more than 25 countries, more than 10,000 employees across Europe and experience on the market for more than 80 years. We provide limitless growth opportunities for our employees. 

About your future role

Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating communications, maintaining compliance, and supporting process improvements, this is the perfect opportunity for you! 

Your key tasks and responsibilities are: 

 

Case Handling & Problem-Solving: 

  • Manage case handling and normal production tasks. 
  • Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. 
  • Translate local language communications to English. 
  • Handle customer communications and support via email and/or telephone according to KPIs and agreed SLAs. 
  • Support customers in minimizing losses related to third-party fraud with payment cards. 
  • Report incidents in your area and maintain compliance in all actions. 

Documentation & Compliance: 

  • Document work accurately in various IT systems, maintaining the four-eye principle where necessary. 
  • Participate in audits as a process specialist and deliver required data. 
  • Maintain general knowledge of the service environment, including card scheme rules (both domestic and international) and merchant agreements. 
  • Ensure compliance with all relevant regulations and organizational policies. 

Stakeholder Cooperation: 

  • Collaborate with internal parties, including other Customer Service teams, Sales, Finance, Risk, Treasury, Compliance, and Legal departments. 
  • Coordinate with vendor partners to ensure seamless service delivery.

Team Collaboration & Development: 

  • Cooperate with team members and assist with ad hoc tasks. 
  • Assist and support other team members, including training when applicable. 
  • Participate in agreed projects and development tasks as determined by the manager. 
  • Provide input on process development tasks and other initiatives within the area. 
  • Contribute to workflow changes and process improvements.

Knowledge & Skill Development: 

  • Acquire and maintain in-depth knowledge of organizational products and processes within the service area. 
  • Utilize and stay updated on IT tools and systems used in work processes. 
  • Demonstrate the ability and motivation to cross-train and multi-skill in other tasks as required. 
  • Maintain a commitment to organizational goals and a can-do attitude.

Additional Responsibilities: 

  • Perform any other functions requested by management.
What makes you the best person for this job?

Your qualifications include: 

  • Fluent in German and English (speaking and writing). Proficiency in French or Italian is a plus. 
  • Experience handling customer applications and administrative tasks in a professional, positive, effective way would be an asset.
  • Experience in communicating and explaining the ‘why’ behind and having the ability to think analytically and detect risks. 
  • Previous experience with payment products/card industry or services would be an asset. 
  • Relevant educational background, Financial, Commercial, legal. Level: Bachelor or similar would be an asset. 
  • Experience in customer service or BPO environments would be an asset.
  • Good communication, cooperation, and networking skills. 
  • Positive attitude and high work ethic. 
  • Ability to organize and prioritize tasks effectively. 
  • Ability to adapt to change, showing flexibility and resilience. 
  • Analytical mindset and strong problem-solving skills. 
  • Proficient in IT (MS Office 365). 
  • Team player with an understanding that teamwork is essential for success. 
  • Commitment to maintaining compliance in all actions. 
Additionally, we offer next benefits:
  • Hybrid Working
  • Mobile phone/Internet subsidy
  • Trainings and courses
  • Sports benefits
  • Entertainment events for employees 
  • Medical insurance
  • Pension scheme (PPK) 
  • Competition Award 
  • Life, accident & critical illness Insurance 
  • Paid Sick Leave
  • Referral bonus 
  • 20/26 days of holiday 
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Poznaj

MAJOREL POLSKA

Masz doświadczenie związane z customer service? A może dopiero chcesz zacząć przygodę z call center?  Niezależnie od tego, w Majorel chcemy dać Ci szansę na to, żebyś w pełni wykorzystał swój potencjał.

Działamy międzynarodowo. Możesz kojarzyć nas jako lidera branży outsourcingowej. Współpracujemy z największymi firmami z całego świata. Tworzymy dla nich biura obsługi klienta.

Nasi pracownicy doceniają dobrą atmosferę panującą u nas w firmie, co jest dla nas niezwykle ważne.  Wizja naszej firmy łączy się z trzema wartościami – kreatywnością, doskonałością i szacunkiem. Poznaj inne powody, dla których warto dołączyć do Majorel.

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Stalowa Wola    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Młodszy Specjalista / Specjalistka ds. reklamacji

    Action S.A.   Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych. Przygotowywanie dokumentacji związanej z rozpatrywaniem spraw reklamacyjnych. Monitorowanie obiegu oraz terminowość wyjaśniania spraw reklamacyjnych. Obsługa klienta w procesie realizacji reklamacji.
  • Specjalista ds. Reklamacji

    Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria   Izabelin-Dziekanówek, Modlińska 11    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Opracowanie i wysyłanie zgłoszeń reklamacyjnych do CAT w języku angielskim; Współpraca z oddziałami firmy w zakresie udzielania gwarancji – weryfikacja zleceń pod kątem technicznym i merytorycznym;
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Rumia    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Koszalin    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Specjalista ds. Zarządzania Reklamacjami z j. angielskim

    Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria   Izabelin-Dziekanówek, Modlińska 11    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania: Tworzenie i przesyłanie dokumentacji reklamacji do Centrali CAT w języku angielskim; Weryfikacja i współpraca techniczna z innymi oddziałami firmy w zakresie gwarancji;
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379