Najnowsze oferty pracy

  • Administrator w dziale HR

    Top Construction   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    11 godz.
    Zakres obowiązków: Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych; Koordynowanie adaptacji nowych pracowników; Udział w projektach employer brandingowych przez media społecznościowe; Organizacja i koordynacja szkoleń oraz innych eventów firmowych; Zarządzanie dokumentacją kadrową i...
  • Employee Lifecycle Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of...
  • Employee Lifecycle Specialist with Portuguese

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    About the position: Ensure efficient delivery of Employee LifeCycle services in designated zones, meeting Service Level Agreements. Maintain organizational management data and handle employee lifecycle events. Prepare contractual agreements and letters. Address employee data queries and provide...
  • Specjalista ds. HR i Administracji

    Top Construction   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    TWOJE ZADANIA: Prowadzenie procesów rekrutacji (przygotowywanie ogłoszeń, selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi i portalami ogłoszeniowymi, raportowanie bieżącego statusu procesów) Koordynacja procesu on-boardingu nowych...
Zobacz więcej ofert pracy

Junior Benefits Administrator

Aon
Kraków
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
974 dni temu
Junior Benefits Administrator
Kraków
Nr ref.: 2022-53345

Is this job for me?

You are looking for a job in a stable international company where you can start your career, take advantage of training programs and build up your skills step-by-step. Although you don't have much professional experience, you learn fast and are interested in developing in an administrative role that allows you to develop your analytical and communication skills.

 

What you will need to get this job:

  • up to 6 months of experience in a similar role would be useful, but we're much more interested in how quickly you can learn new skills
  • good English – you need to be at least B2+ (on the CEFR scale) because you'll be using English every day
  • good excel skills – at least at an intermediate level because it's a key working tool for this role
  • attention to detail - you need to be able to keep track of lots of data and enjoy working at a fast pace
  • a bachelor's or master's degree in economics, finance or maths would be useful, but is not essential

In your first three months:

  • you'll learn how we manage benefits systems for clients
  • you'll get to know our team of benefits experts in different countries
  • you'll become familiar with some tools that we use to offer and track employee benefits

What you'll do once you're fully trained:

  • support our clients by administering their employee benefits
  • ensuring that benefit deductions in payroll and provider files are accurate
  • use your problem-solving and communication skills as you cooperate with other teams to manage issues
  • help to set up and test new online platforms to meet specific clients' needs

We offer:

  • Diverse and inclusive workplace - we value openness and authenticity and believe in the power of feedback
  • Flexible remote work environment during pandemic,  after pandemic flexible hybrid work environment
  • Employee-appreciation culture (multiple recognition programs)
  • The best medical cover on the market with free dental care
  • Wellbeing awareness (access to free mental health helpline, Stay-Well Day off, lectures, sports and more)
  • Generous benefits package (personal accident insurance, benefit platform for vouchers and more)
  • Internal career opportunities, individual development plan, professional development training and resources
  • Lots of social events, charity actions and opportunities to integrate with colleague
 

Poznaj

Aon Sp z o.o.

Aon jest globalną organizacją, która dostarcza rozwiązania z zakresu zarządzania ryzykiem, emerytur i zdrowia w 120 krajach na świecie. Pomagamy naszym klientom podejmować decyzje w celu ochrony i rozwoju ich działalności.

„Aon” po irlandzku znaczy „jedność” i ta właśnie wartość jest dla nas nadrzędna na co dzień.

Podobne oferty

  • Administrator w dziale HR

    Top Construction   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    11 godz.
    Zakres obowiązków: Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych; Koordynowanie adaptacji nowych pracowników; Udział w projektach employer brandingowych przez media społecznościowe; Organizacja i koordynacja szkoleń oraz innych eventów firmowych; Zarządzanie dokumentacją kadrową i...
  • Employee Lifecycle Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of...
  • Employee Lifecycle Specialist with Portuguese

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    About the position: Ensure efficient delivery of Employee LifeCycle services in designated zones, meeting Service Level Agreements. Maintain organizational management data and handle employee lifecycle events. Prepare contractual agreements and letters. Address employee data queries and provide...
  • Specjalista ds. HR i Administracji

    Top Construction   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    TWOJE ZADANIA: Prowadzenie procesów rekrutacji (przygotowywanie ogłoszeń, selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi i portalami ogłoszeniowymi, raportowanie bieżącego statusu procesów) Koordynacja procesu on-boardingu nowych...