ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.
IT Technical Support Specialist (Voice)
Miejsce pracy: Kraków
Zadania:
- Zespołowa współpraca z klientem nadulepszeniem proponowanych rozwiązań
- Rozwiązywanie problemów o średniej lubdużej złożoności (związanych z produktem lub sieciowych)
- Konsultacje techniczne z innymi członkami zespołu
- Wykorzystywanie umiejętności technicznych, relacji z klientem oraz istniejące już rozwiązania problemów, narzędzia debuggingu, symulacje laboratoryjne do analizy i rozwiązywania problemów
- Prowadzenie szkoleń odnośnie systemów oraz produktów
- Aktualizowanie na bieżąco wiedzy na temat technologii - dostarczanie najwyższej jakości wsparcia technicznego
- Tytuł inżyniera lub magistra (kierunku o profilu informatycznym, telekomunikacyjnym i pododne)
- Minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku wsparcia technicznego usług Voice
- Wiedza techniczna - CCNA Voice wymagany, mile widziane: CCNP Voice/CCVP lub CCIE Voice
- Ogólna wiedza techniczna - mile widziane certyfikaty
- Zaawansowana znajomość języka angielskiego
- Chęć do nauki i szybkie przyswajanie nowejwiedzy
- Duża samodzielność na stanowisku
- Dostęp do najnowszych technologii
- Długo falowa współpraca
- Międzynarodowe środowisko i możliwość uczenia się pod okiem profesjonalistów z najlepszych w branży
- Opieka medyczna Medicover, karta Multisport
- Atrakcyjne wynagrodzenie