Jesteśmy firmą rekrutacyjną specjalizującą się w rekrutacjach dla sektora IT. Na rynku działamy od 2012 roku i dzięki wysoko rozwiniętym kompetencjom oraz wiedzy naszych Konsultantów z powodzeniem prowadzimy projekty dla naszych Klientów. Moorgate to przede wszystkim wiedza ekspercka i dbałość o jakość prowadzonych procesów. Naszymi Klientami są firmy będące liderami w swoich segmentach. Z sukcesem zrealizowaliśmy projekty rekrutacyjne dla firm IT oraz do wewnętrznych działów IT innych przedsiębiorstw z obszaru finansów, ubezpieczeń, FMCG czy branży produkcyjnej.
Currently for one of our client, international IT company which delivers own solutions for various business sector: space&defence, transportation, etc. we are looking for:
Tasks:
- Providing preventive and corrective maintenance of the ground segment elements – hardware and partly corrective software maintenance
- Logging maintenance intervantions, raising and processing tickets
- Tracking tickets and their status, reporting of status internally and externally
- Review new technical documentation and test new system instalations as well rising anomallies
- Manage users accounts according to Security policy, participating in meetings and interac with customers
Requirements
- Experience as Service Desk/IT suport specialist
- Technical higher education – IT or other engineer degree
- Knowledge of Linux/Windows environment
- Knowledge of at least one of the following technical area: networking (routing, firewall, VLAN, VPN), Windows Server (AD, DHCP, DNS, DFS, RDS, WSUS, Exchange), Backup, virtualisation solution
- Fluent speaker of English written and spoken
Our client`s offer
- Permement cooperation with company which is one of the leader in their segment
- Atractive base salary with benefit package as well posibility to develop technical skills
- Working on big international projects within unique sector