Międzynarodowy koncern produkcyjny poszukuje kandydatów na stanowisko:
IT Support Specialist
Lokalizacja: Południe Warszawy
Zadania:
- wsparcie techniczne użytkowników systemów informatycznych – helpdesk (PC, laptopy, drukarki, skanery),
- przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń klientów kierowanych na helpdesk,
- informowanie klienta o postępie w rozwiązywaniu zgłaszanych przez niego spraw,
- instalacja i konfiguracja sprzętu zgodnie z wewnętrznymi procedurami,
- prowadzenie dokumentacji technicznej,
- naprawa/kierowanie do naprawy sprzętu IT, urządzeń peryferyjnych zlokalizowanych w firmie,
- zapewnienie adekwatnego do potrzeb poziomu stanu części zamiennych ?do komputerów i urządzeń peryferyjnych,
- konfiguracja i podłączanie telefonów stacjonarnych.
Oczekujemy:
- co najmniej 3-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- bardzo dobrej znajomości produktów firmy Microsoft (MS Office, Windows, VB),
- dobrej znajomości zagadnień sieciowych LAN,
- doświadczenia w zakresie pomocy technicznej,
- doświadczenia i wiedzy w zakresie re-instalacji i konfiguracji w/w systemów,
- dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
- preferowani absolwenci kierunków o profilu informatycznym.
Oferujemy:
- kontakt z nowoczesną technologią,
- stabilną pracę w międzynarodowej firmie.
Informujemy, że nadesłane aplikacje spływają bezpośrednio do naszego Klienta. Firma HRK S.A. nie prowadzi procesu rekrutacji na powyższe stanowisko, nie dokonuje żadnej selekcji dokumentów i nie jest administratorem w rozumieniu Ustawy o Ochronie Danych Osobowych. Rola HRK S.A. ogranicza się wyłącznie do publikacji powyższej oferty pracy.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)