specjalista junior / mid umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
Zadania: administrowanie aplikacjami w zakresie zapewnienia ich poprawnego działania; zapewnienie wsparcia użytkownikom w zakresie rozwiązywania problemów z funkcjonowaniem aplikacji; zapewnienie prawidłowości przetwarzania i bezpieczeństwa informacji w aplikacji oraz zgłaszanie incydentów...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Co będziesz robić? Pomagać klientom instytucjonalnym w rozwiązywaniu problemów IT; Diagnozować i usuwać awarie sprzętowe, sieciowe i programowe; Przekazywać rozwiązania w jasny i profesjonalny sposób; Prowadzić dokumentację zgłoszeń w systemie CRM; Współpracować z zespołem wdrożeniowym;
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Przyjmowanie i rejestracja telefonicznych zgłoszeń dotyczących awarii, problemów sprzętowych, uprawnień oraz aplikacji IT; Zdalne wsparcie użytkowników w zakresie obsługi oprogramowania oraz urządzeń komputerowych i peryferyjnych; Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług IT w celu...
Wsparcie i kontakt z użytkownikami aplikacji wewnętrznych (obsługa systemu zgłoszeń) Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji; Analiza oraz tworzenie specyfikacji wymagań; Proponowanie usprawnień w podległych systemach; Udział w projekcie rozwoju hurtowni danych i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników (klienci instytucjonalni) Rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych oraz software-owych, poprzez narzędzia pomocy zdalnej; Udzielanie wsparcia merytorycznego w zakresie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń technicznych od klientów instytucjonalnych; Diagnoza i rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych i programowych; Wsparcie merytoryczne w zakresie systemów QMS; Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM; Współpraca z zespołem wdrożeniowym;
Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia (awarie, potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT),świadczysz zdalną pomoc w rozwiązywaniu problemów użytkowników w zakresie oprogramowania oraz sprzętu komputerowego i...
Zakres obowiązków: Wsparcie i kontakt z użytkownikami w zakresie eksploatacji aplikacji wewnętrznych, głównie za pomocą systemu zgłoszeń; Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji; Analizę i tworzenie specyfikacji wymagań; Proponowanie usprawnień w podległych...
Zgoda na Pliki Cookies
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379