Szukamy osoby, która swoją wiedzą i doświadczeniem wesprze nasz zespół Operations.
GameDesire jest firmą globalną – nasze gry są dostępne dla użytkowników na całym świecie, między innymi dzięki dziesiątkom serwisów internetowych, dystrybuujących je na lokalnych rynkach.
IT Support Specialist
Miejsce pracy: Kraków
Twoje zadania
- Zapewnienie pomocy techniczej oraz obsługa przychodzących zapytań i problemów związanych z systemami komputerowymi, oprogramowaniem i sprzętem
- Utrzymywanie wydajności systemów komputerowych
- Zarządzanie sprzętem i licencjami oprogramowania
- Instalowanie, konfigurowanie i naprawianie sprzętu oraz oprogramowania
- Rozwiązywanie problemów przy użyciu narzędzi diagnostycznych
- Instalowanie urządzeń peryferyjnych użytkownikom
- Rozwiązywanie problemów technicznych z siecią LAN/WAN i innymi systemami
- Bycie na bieżąco z wykorzystywanymi systemami, zmianami oraz aktualizacjami
Wymagane skille
- Znajomość systemów operacyjnych Windows / MacOS / Linux, sprzętu biurowego (drukarek, skanerów), urządzeń peryferyjnych oraz urządzeń mobilnych z systemami iOS / Android
- Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów z oprogramowaniem oraz sprzętowych
- Samodzielność w działaniu i właściwe wyznaczanie priorytetów w realizacji zadań
- Umiejętność komunikatywnego przekazywania informacji technicznej do szerokiej grupy użytkowników końcowych
Nagrody gwarantowane
- Umowa o pracę lub współpraca B2B
- Praca w stabilnej firmie, istniejącej na rynku od ponad 10 lat
- Możliwość realizacji własnych pomysłów
- Opieka mentora przez pierwsze miesiące pracy
- Twórcza i przyjazna atmosfera pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Możliwość rozwoju zawodowego dzięki licznym szkoleniom i konferencjom
- Prywatna opieka medyczna
- Karta Multisport, bonus za dojazd rowerem do pracy, nauka języka angielskiego i wiele innych