The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a world of...
Medicover sp. z o.o.Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
młodszy specjalista (junior) kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Web Solutions administers domain names on behalf of clients world wide. We are seeking a Junior Supporter/Account Manager for our Support Team in Szczecin. Your profile can be administrative or IT - even sales oriented! We will find the right spot for you in our Support Team. Work areas: Client...
specjalista mid / senior umowa o dzieło / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Wsparcie techniczne użytkowników dotyczące konfiguracji i działania systemów automatyki budynkowej. Szkolenia instalatorów. Doradztwo techniczne dla zespołu sprzedaży oraz klientów w zakresie selekcji odpowiednich rozwiązań. Monitorowanie i zarządzanie procesami gwarancyjnymi, naprawami...
specjalista mid / senior / pracownik fizyczny umowa o dzieło / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Udzielanie wsparcia technicznego związanego z konfiguracją i działaniem sterowników oraz systemów automatyki budynkowej (mailowo, telefonicznie, przez czat i na miejscu instalacji u klienta); Prowadzenie szkoleń technicznych dla instalatorów i dystrybutorów dotyczących naszych produktów;...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
2 dni
How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
Będziesz odpowiedzialny za: Telefoniczną obsługę zgłoszeń dotyczących działania systemów IT; Rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury oraz systemów IT; Przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń od Klientów - I linia wsparcia technicznego; Bieżące wsparcie w organizacji Działu IT;
Onwelo jest firmą usługową dostarczającą rozwiązania IT dla sektora finansowego, farmacji, branży FMCG oraz telekomunikacji. Misją Onwelo jest dostarczanie nowoczesnych usług IT, zapewniając kompleksową obsługę. Każdy projekt jest wyjątkowy i wymaga zaangażowania specjalnie dedykowanego zespołu, dlatego stworzyliśmy kulturę, która umożliwia rozwój w obszarze zawodowym, społecznym i osobistym po to, aby móc dostarczać rozwiązania najwyżej jakości.
Mówisz biegle po niemiecku? Interesuje Cię branża IT i praca w międzynarodowym środowisku? Jesteś ambitna/y? Kończysz studia i nie wiesz co dalej? Mamy coś dla Ciebie!
Nie jesteś urodzonym inżynierem IT? Nie szkodzi – pełne szkolenie ze strony pracodawcy zapewnione.
Obowiązki:
Wsparcie pierwszej linii dla użytkowników w zakresie sprzętu i oprogramowania;
Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów i pytań użytkowników w powyższym zakresie;
Koordynacja zgłoszeń oraz informowanie użytkowników o bieżącym statusie zgłoszenia.
Wymagania:
Biegła znajomość języka niemieckiego (wsparcie klientów niemieckojęzycznych);
Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
Umiejętność rozwiązywania problemów u użytkowników;
Umiejętność pracy w zespole;
Motywacja do pracy i chęć podnoszenia swoich kwalifikacji;
Dyspozycyjność do pracy zmianowej w godzinach od 06:00-22:00 (od poniedziałku do piątku);
Poprzednie doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane.
Oferujemy:
Nabycie ciekawego doświadczenia oraz wiedzy w szybko rozwijającym się obszarze;
Ambitne wyzwania, decyzyjność i autonomię w działaniu;
Pracę w środowisku międzynarodowym; w ambitnym, energicznym zespole;
Oprócz atrakcyjnego wynagrodzenia dodatkowe benefity takie jak: opieka medyczna, karta Benefit Multisport, możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia na życie;
The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a world of...
Medicover sp. z o.o.Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
młodszy specjalista (junior) kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Web Solutions administers domain names on behalf of clients world wide. We are seeking a Junior Supporter/Account Manager for our Support Team in Szczecin. Your profile can be administrative or IT - even sales oriented! We will find the right spot for you in our Support Team. Work areas: Client...
specjalista mid / senior umowa o dzieło / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Wsparcie techniczne użytkowników dotyczące konfiguracji i działania systemów automatyki budynkowej. Szkolenia instalatorów. Doradztwo techniczne dla zespołu sprzedaży oraz klientów w zakresie selekcji odpowiednich rozwiązań. Monitorowanie i zarządzanie procesami gwarancyjnymi, naprawami...
specjalista mid / senior / pracownik fizyczny umowa o dzieło / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Udzielanie wsparcia technicznego związanego z konfiguracją i działaniem sterowników oraz systemów automatyki budynkowej (mailowo, telefonicznie, przez czat i na miejscu instalacji u klienta); Prowadzenie szkoleń technicznych dla instalatorów i dystrybutorów dotyczących naszych produktów;...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
2 dni
How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
Będziesz odpowiedzialny za: Telefoniczną obsługę zgłoszeń dotyczących działania systemów IT; Rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury oraz systemów IT; Przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń od Klientów - I linia wsparcia technicznego; Bieżące wsparcie w organizacji Działu IT;