Najnowsze oferty pracy

  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
  • Junior Customer Care Agent - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • F&A Consultant (SAP S/4HANA implementation in operations)

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Job Description: Coordination of operational activities in the SAP S/4HANA implementation project. Acting as a point of contact for Local Finance Organizations and the Central project team responsible for system implementation on various issues related to the implementation in GSC Operations....
  • Specjalista ds. Wsparcia i Rozwoju Integracji

    Alsendo sp. z o.o.   Warszawa, ul. Klimczaka 1    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie wsparcia mailowego i telefonicznego dla Klientów Alsendo w zakresie integracji e-commerce z rozwiązaniami Apaczka.pl; Konfiguracja ustawień konta w wybranych systemach Alsendo; Tworzenie materiałów onboardingowych dla nowych Klientów; Współpraca z działem IT...
Zobacz więcej ofert pracy

IT Support Analyst

Luxoft
małopolskie, Remote Poland
specjalista (mid)
praca zdalna
rekrutacja online
1200 dni temu
IT Support Analyst
[online recruitment]
Location: Remote Poland
Reference number: VR-63432
Project Description:

You'll be working with the Application Support team in Krakow. The team provides quality services to ensure end-to-end production stability and availability by combining optimized utility services with dedicated centers of expertise, ensuring business aligned support, always aiming to foster on customer / user needs. Our measure of success is two-fold - clear and recognized benefits into the L2 line teams and standardization of core ITIL practices at a high maturity level.

Responsibilities
  • be responsible for providing hands-on Level 2 production support of Corporate Center business aligned applications
  • govern production support execution as aligned to existing ITIL framework
  • follow effective and efficient operational policies, processes and procedures
  • ensure all forms of workload are managed in line with established processes and procedures
  • work closely with the vendor, key stakeholders to plan for cost optimized solutions, manage delivery, implementation, process improvement and production product support.
  • possess strong analytical, problem-solving and synthesizing skills (i.e. you know how to figure problems out)
  • possess strong verbal, writing and communication skills
  • Unix, Windows, RDBMS, Scheduling, Autosys, Informatica, AppDynamics, Azure certified - all are very valuable skills for this role. You need to be a hand-on person.
  • Automation tools like IPSoft and Automation Anywhere tools experience would be an added advantage.
  • have a strong ability to solve complex issues
Skills
  • 5 - 8 years of experience in IT support role within Financial services industry
  • In-depth knowledge and understanding of Incident and Problem Management practices.
  • Strong knowledge and understanding of distributed and mainframe environment, and Incident and Problem Management practices.
  • Demonstrated hands-on domain skills and track record of successful projects and deliveries
  • Highly refined and professional in verbal and written communications
  • Demonstrable experience in delivering a quality operational service to customers
  • Experience in operating under a Global team environment
  • ITIL Qualified & proficient in using Service Now
  • Honest, reliable, self-motivated with a high level of integrity
  • Highly committed, resilient and outcome focused
  • Able to support multiple projects at any given time
  • Flexible, adaptable and pragmatic with an ability to stay focused on objectives and a can-do-attitude
  • Customer orientated and focused on service quality with strong interpersonal skills comfortable at interacting with colleagues at all levels
Our offer
Career and Professional Development
  • International projects for clients all over the world
  • Competitive salary
  • Individual development plan
  • Managerial Targeted Training programs
  • BRIDGE Mentoring Program
  • Luxoft Training Center
  • Language Classes
  • Self-learning online library
  • Global Relocation Program
  • Internal Mobility (a chance to gain experience in varied projects and technologies)
  • Professional communities for knowledge-sharing (Agile, Tech, Business)
Well-being
  • Group Life Insurance
  • Travel Insurance
  • Private Healthcare (dental care, unlimited consultations of specialist physicians)
  • Medical costs reimbursement for employees
  • Benefit Program (Cafeteria and Multisport Card)
Work-Life Balance
  • LuxGood Program (a wide range of health and well-being initiatives)
  • After-hours groups (sport, trips, board games, cultural activities)
  • Company and Team events
  • BeLux - discount offers program (banking, car leasing, other)
  • Convenient locations in modern offices
Career and Professional Development
  • International projects for clients all over the world
  • Competitive salary
  • Individual development plan
  • Managerial Targeted Training programs
  • BRIDGE Mentoring Program
  • Luxoft Training Center
  • Language Classes
  • Self-learning online library
  • Global Relocation Program
  • Internal Mobility (a chance to gain experience in varied projects and technologies)
  • Professional communities for knowledge-sharing (Agile, Tech, Business)
Well-being
  • Group Life Insurance
  • Travel Insurance
  • Private Healthcare (dental care, unlimited consultations of specialist physicians)
  • Medical costs reimbursement for employees
  • Benefit Program (Cafeteria and Multisport Card)
Work-Life Balance
  • LuxGood Program (a wide range of health and well-being initiatives)
  • After-hours groups (sport, trips, board games, cultural activities)
  • Company and Team events
  • BeLux - discount offers program (banking, car leasing, other)
  • Convenient locations in modern offices
Please send your CV with consent for processing your personal data for recruitment purposes using the below button
APPLY
Informujemy, że administratorem danych jest Luxoft z siedzibą w Krakowie, ul. Bora Komorowskiego(dalej jako "administrator"). Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji. Podanie danych w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest obowiązkowe. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne. Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego i przez okres możliwości dochodzenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych - do czasu wycofania tej zgody. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie.
 

Podobne oferty

  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
  • Junior Customer Care Agent - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • F&A Consultant (SAP S/4HANA implementation in operations)

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Job Description: Coordination of operational activities in the SAP S/4HANA implementation project. Acting as a point of contact for Local Finance Organizations and the Central project team responsible for system implementation on various issues related to the implementation in GSC Operations....
  • Specjalista ds. Wsparcia i Rozwoju Integracji

    Alsendo sp. z o.o.   Warszawa, ul. Klimczaka 1    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie wsparcia mailowego i telefonicznego dla Klientów Alsendo w zakresie integracji e-commerce z rozwiązaniami Apaczka.pl; Konfiguracja ustawień konta w wybranych systemach Alsendo; Tworzenie materiałów onboardingowych dla nowych Klientów; Współpraca z działem IT...