Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator Helpdesk

    GOMEZ   Swadzim    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wdrażanie i monitorowanie strategii informatycznej oraz zarządzanie budżetem; Wspieranie różnych komórek organizacyjnych w zakresie technologii informacyjnej; Zapewnienie ciągłości działania oraz rozwijanie infrastruktury informatycznej;...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Katowice Kierownik Help Desk Katowice
IT Service Desk Coordinator with Spanish

IT Service Desk Coordinator with Spanish

Hays Poland
Katowice
praca stacjonarna
2390 dni temu

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.

IT Service Desk Coordinator with Spanish
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: 1111324

Your new company
For our Client, a leading global company that is opening new IT department in Katowice, we are currently looking for a person interested in the role of IT Service Desk Coordinator.

Your new role
As IT Service Desk Coordinator you will be responsible for leading a small team of IT Service Desk Specialists. You will be coordinating and solving customer queries as well as fulfil service requests using various diagnostic tools and interpersonal skills. What is more, owning and progressing incidents and requests with other Technology teams, on the customer’s behalf will also be your duty. You will manage high impact incidents affecting the technology systems and environments. Moreover, the scope of your tasks will include responsibility for answering telephone calls in a polite and timely manner whilst achieving agreed call wait levels (to ensure all calls are logged accurately and categorized correctly with all relevant information being recorded).

What you'll need to succeed
In order to be successful you need to possess similar experience as IT Service Desk team Coordinator. Moreover, ITIL v3 Foundations certification is desirable. We are looking for Candidates with strong written and verbal communication skills in Spanish and English. Experience in international environment, preferably in the SSC department and ability to make challenging decisions in a timely fashion across highly complex.

What you'll get in return
Our Client offers professional office environment and the attractive career path, additional benefits and work in an international environment.

What you need to do now
If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
If this job isn't quite right for you but you are looking for a new position, please contact us for a confidential discussion on your career.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Koordynator Helpdesk

    GOMEZ   Swadzim    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wdrażanie i monitorowanie strategii informatycznej oraz zarządzanie budżetem; Wspieranie różnych komórek organizacyjnych w zakresie technologii informacyjnej; Zapewnienie ciągłości działania oraz rozwijanie infrastruktury informatycznej;...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379