BE PART OF US
Hemmersbach dostarcza uslugi infrastruktury IT w ponad 190 krajach swiata za posrednictwem swoich 50 spólek zaleznych. Obslugujemy wylacznie wiodace firmy z branzy IT. Idziemy o krok dalej – nie tylko zachwycamy naszych klientów, ale takze sprawiamy, ze swiat staje sie lepszy: 20% naszych zysków przeznaczamy na nasze Direct Actions Hemmersbach Rhino Force i Hemmersbach Kids’ Family. Dlatego wlasnie Hemmersbach to The Social Purpose IT Company.
IT Onsite Technician / Inżynier Serwisu IT
Niemcy, Drezno - relokacja
TWOJE ZADANIA:
- Zapewnienie wsparcia w zakresie IT naszemu klientowi.
- Przetwarzanie zgłoszeń i profesjonalna obsługa systemu ticketowego.
- Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i instalacją.
- Analiza dokumentacji ze zgłaszanych błędów.
- Praca w biurze klienta zlokalizowanym w Dreźnie w Niemczech.
WYMAGANIA:
- Znajomość j. niemieckiego w stopniu bardzo dobrym (B2/C1).
- Doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Wiedza z zakresu drugiej linii wsparcia.
- Orientacja na rozwiązywanie problemów oraz samodzielność.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
TWOJE ZADANIA:
- Zapewnienie wsparcia w zakresie IT naszemu klientowi.
- Przetwarzanie zgłoszeń i profesjonalna obsługa systemu ticketowego.
- Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i instalacją.
- Analiza dokumentacji ze zgłaszanych błędów.
- Praca w biurze klienta zlokalizowanym w Dreźnie w Niemczech.
WYMAGANIA:
- Znajomość j. niemieckiego w stopniu bardzo dobrym (B2/C1).
- Doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Wiedza z zakresu drugiej linii wsparcia.
- Orientacja na rozwiązywanie problemów oraz samodzielność.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
BENEFITY
- Płaska struktura
- Praca z sensem
- Program onboardingowy
- Rozwój ścieżki zawodowej
- Środowisko międzynarodowe
YOUR BENEFITS
- Płaska struktura
- Praca z sensem
- Program onboardingowy
- Rozwój ścieżki zawodowej
- Środowisko międzynarodowe