Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. IT

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Nowy Tuchom, ul. Gdyńska 112    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania Instalacje, serwis i ewidencjonowanie sprzętu komputerowego, Instalowanie oprogramowania użytkowego, Obsługa zgłoszeń Service Desk (wsparcie użytkowników na pierwszej linii), Diagnozowanie problemów związanych ze stacjami roboczymi, Pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu problemów z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji - Dział IT

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: komunikację z klientem wewnętrznym i dostawcami; wytwarzanie dokumentacji; opracowanie pism, regulaminów, procedur, umów; planowanie ogólnego przebiegu małych i średnich projektów; zbieranie informacji, pomoc pracownikom; negocjacje warunków z dostawcami;...
  • Junior Helpdesk Asisstant

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Job description: Providing assistance and support to store and non-store users regarding issues related to Ariba system. Main responsibilities: Jira tickets solving if in scope of Helpdesk. Jira ticket assigning to the right group if out of scope of Helpdesk. Effective communication in English with...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka Młodszy Specjalista ds. Uprawnień Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoje zadania: przyjmowanie, procesowanie i realizacja wniosków dla nadania, modyfikacji i odbioru uprawnień​ oraz wniosków dla dostawców zewnętrznych przyjmowanie i procesowanie wniosków finansowych (SB, POS, SUN, AX, Controler, PowerBI) utrzymanie relacji i współpraca z innymi działami...
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (Helpdesk)

    Praca.pl   Józefosław    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Nadawanie uprawnień oraz zarządzanie uprawnieniami użytkowników w aplikacjach. Wsparcie techniczne przy zgłoszeniach dotyczących sprzętów oraz oprogramowania. Konfiguracja kont w aplikacjach klienckich. Diagnoza i usuwanie problemów. Instalacja, konfiguracja oraz zmiana...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego IT

    Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Będziesz odpowiadać za: utrzymanie sprawności sprzętu komputerowego użytkowanego w spółce (komputery przenośne i stacjonarne, sprzęt drukujący, sprzęt multimedialny, skanery itp.), instalację i aktualizację oprogramowania systemowego oraz użytkowego na wszystkich komputerach,...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Praca.pl   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Pomaganie klientom w rozwiązywaniu technicznych kłopotów. Wysyłanie zapytań do odpowiednich zespołów. Komunikowanie się po angielsku z zespołem i klientami. Szybka reakcja na zlecenia.
  • Key User

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    YOUR ROLE Key User - The person employed in this position will be the first line of support for the users of the warehouse system. WHAT ARE YOU GOING TO DO? Proposing, reviewing and implementing changes in the configuration of the IT system and maintaining the continuity of the system's operation,...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Niemcy Pracownik help desk Niemcy
IT Onsite Technician / Inżynier Serwisu IT

IT Onsite Technician / Inżynier Serwisu IT

Hemmersbach
Niemcy, Drezno
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
pomoc w relokacji
rekrutacja online
21 dni temu
BE PART OF US
 

Hemmersbach dostarcza uslugi infrastruktury IT w ponad 190 krajach swiata za posrednictwem swoich 50 spólek zaleznych. Obslugujemy wylacznie wiodace firmy z branzy IT. Idziemy o krok dalej – nie tylko zachwycamy naszych klientów, ale takze sprawiamy, ze swiat staje sie lepszy: 20% naszych zysków przeznaczamy na nasze Direct Actions Hemmersbach Rhino Force i Hemmersbach Kids’ Family. Dlatego wlasnie Hemmersbach to The Social Purpose IT Company.


IT Onsite Technician / Inżynier Serwisu IT
Niemcy, Drezno - relokacja
TWOJE ZADANIA:
  • Zapewnienie wsparcia w zakresie IT naszemu klientowi.
  • Przetwarzanie zgłoszeń i profesjonalna obsługa systemu ticketowego.
  • Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i instalacją.
  • Analiza dokumentacji ze zgłaszanych błędów.
  • Praca w biurze klienta zlokalizowanym w Dreźnie w Niemczech.

WYMAGANIA:
  • Znajomość j. niemieckiego w stopniu bardzo dobrym (B2/C1).
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Wiedza z zakresu drugiej linii wsparcia.
  • Orientacja na rozwiązywanie problemów oraz samodzielność.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.


TWOJE ZADANIA:
  • Zapewnienie wsparcia w zakresie IT naszemu klientowi.
  • Przetwarzanie zgłoszeń i profesjonalna obsługa systemu ticketowego.
  • Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i instalacją.
  • Analiza dokumentacji ze zgłaszanych błędów.
  • Praca w biurze klienta zlokalizowanym w Dreźnie w Niemczech.

WYMAGANIA:
  • Znajomość j. niemieckiego w stopniu bardzo dobrym (B2/C1).
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Wiedza z zakresu drugiej linii wsparcia.
  • Orientacja na rozwiązywanie problemów oraz samodzielność.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

BENEFITY

  • Płaska struktura
  • Praca z sensem
  • Program onboardingowy
  • Rozwój ścieżki zawodowej
  • Środowisko międzynarodowe
YOUR BENEFITS
  • Płaska struktura
  • Praca z sensem
  • Program onboardingowy
  • Rozwój ścieżki zawodowej
  • Środowisko międzynarodowe
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. IT

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Nowy Tuchom, ul. Gdyńska 112    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania Instalacje, serwis i ewidencjonowanie sprzętu komputerowego, Instalowanie oprogramowania użytkowego, Obsługa zgłoszeń Service Desk (wsparcie użytkowników na pierwszej linii), Diagnozowanie problemów związanych ze stacjami roboczymi, Pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu problemów z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji - Dział IT

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: komunikację z klientem wewnętrznym i dostawcami; wytwarzanie dokumentacji; opracowanie pism, regulaminów, procedur, umów; planowanie ogólnego przebiegu małych i średnich projektów; zbieranie informacji, pomoc pracownikom; negocjacje warunków z dostawcami;...
  • Junior Helpdesk Asisstant

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Job description: Providing assistance and support to store and non-store users regarding issues related to Ariba system. Main responsibilities: Jira tickets solving if in scope of Helpdesk. Jira ticket assigning to the right group if out of scope of Helpdesk. Effective communication in English with...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka Młodszy Specjalista ds. Uprawnień Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoje zadania: przyjmowanie, procesowanie i realizacja wniosków dla nadania, modyfikacji i odbioru uprawnień​ oraz wniosków dla dostawców zewnętrznych przyjmowanie i procesowanie wniosków finansowych (SB, POS, SUN, AX, Controler, PowerBI) utrzymanie relacji i współpraca z innymi działami...
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (Helpdesk)

    Praca.pl   Józefosław    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Nadawanie uprawnień oraz zarządzanie uprawnieniami użytkowników w aplikacjach. Wsparcie techniczne przy zgłoszeniach dotyczących sprzętów oraz oprogramowania. Konfiguracja kont w aplikacjach klienckich. Diagnoza i usuwanie problemów. Instalacja, konfiguracja oraz zmiana...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego IT

    Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Będziesz odpowiadać za: utrzymanie sprawności sprzętu komputerowego użytkowanego w spółce (komputery przenośne i stacjonarne, sprzęt drukujący, sprzęt multimedialny, skanery itp.), instalację i aktualizację oprogramowania systemowego oraz użytkowego na wszystkich komputerach,...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Praca.pl   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Pomaganie klientom w rozwiązywaniu technicznych kłopotów. Wysyłanie zapytań do odpowiednich zespołów. Komunikowanie się po angielsku z zespołem i klientami. Szybka reakcja na zlecenia.
  • Key User

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    YOUR ROLE Key User - The person employed in this position will be the first line of support for the users of the warehouse system. WHAT ARE YOU GOING TO DO? Proposing, reviewing and implementing changes in the configuration of the IT system and maintaining the continuity of the system's operation,...