Będziesz odpowiedzialna/y za: Analizę i zrozumienie potrzeb i wymagań naszych klientów. Aktywny udział w całym cyklu życia projektu, od planowania po wdrożenie. Instalację, konfigurację i modyfikację systemów zgodnie z wymaganiami klienta. Organizację i przeprowadzanie szkoleń dla...
Analizowanie wymagań i potrzeb klienta. Praca nad całym cyklem życia projektu. Instalacja, konfiguracja i modyfikacja oprogramowania. Szkolenie i wspieranie użytkowników. Tworzenie i aktualizacja dokumentacji projektowej. Współpraca z zespołami w realizacji kontraktów.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Analiza wymagań klienta i udział w pełnym cyklu życia projektów wdrożeniowych. Instalacja, konfiguracja i modyfikacja oprogramowania według potrzeb klienta. Szkolenie i wsparcie użytkowników systemu. Przygotowanie i aktualizacja dokumentacji projektowej. Współpraca z...
Zakres obowiązków i kluczowych zadań: Udział w analizie wymagań i potrzeb klienta. Udział i zaangażowanie w pełnym cyklu życia projektu wdrożeniowego. Instalacja, konfiguracja, parametryzacja i modyfikacja oprogramowania na podstawie wymagań klienta. Szkolenie użytkowników, wspieranie...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
8 godz.
Zadania: wytwarzanie dokumentacji, instrukcji użytkownika, a także prowadzenie szkoleń z zakresu przygotowywanych materiałów wewnątrz organizacji, tworzenie dokumentacji, komunikacja z ekspertami, monitorowanie zmian i aktualizacji, dbanie o obieg dokumentacji oraz prowadzenie szkoleń...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Responsibilities Communicate with advertisers and internal sales and services teams via phone, email, and chat as needed, Perform and verify the implementation of web-based products with customers, Give guidance, support, and train customers on how to use the products, Employ strong, clear...
Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego, zapewnienie prawidłowej obsługi zgłoszeń złożonych przez...
Klient portalu Praca.pl
Szczecin
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
6 dni
Telefoniczna i mailowa obsługa klientów, Rozwiązywanie problemów związanych z podpisem elektronicznym, Prawidłowa obsługa zgłoszeń klientów, Współpraca w zespole przy realizacji projektów certyfikacyjnych, Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego.
Your contribution to us Conducting iTWO training for future users in Polish, both in the office and at the workplace, during the application, preparation and implementation phases; Supporting iTWO users and project management; Active participation in the development of new working methods, process...
Klient portalu Praca.pl
Kraków
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
6 dni
Komunikacja z reklamodawcami i zespołami sprzedaży/usług. Przeprowadzanie weryfikacji wdrażania produktów internetowych. Szkolenie klientów, świadczenie wysokiej jakości usług.
IT Infrastructure Lev 2 Desktop Support Specialist
IT Infrastructure Lev 2 Desktop Support Specialist
Alpha Technologies Sp. z o.o.
Wrocław
praca stacjonarna
3039 dni temu
FEEL THE THRILL OF CREATIVE EFFORT AND ACHIEVE THE IMPOSSIBLE
Alpha Technologies specializes in the IT recruitment of top quality specialists needed for all levels of organization. We are American company based in Wrocław.
We are looking for:
IT Infrastructure Lev 2 Desktop Support Specialist
Location: Wrocław
Main responsibilities:
Demanding clients.
Changing environment.
High complexity of technical issues.
Key technical skills:
Bachelor’s degree or equivalent work experience.
In-depth and excellent support knowledge of Microsoft Office, Internet Explorer, Lync and Windows 7.
Distributing, installing, updating and uninstalling software applications. Analytical skills to troubleshoot process.
Excellent verbal and written communication skills. Fluent written / spoken English.
Ability to work under pressure, to keep things simple, patience and creativity, conflict management skills.
Ability to recognize priorities and manage client’s expectations.
Demonstrate a high level of customer focus and empathy.
Strong Teamwork and communication / information sharing.
Attention to detail and proactive management.
Strong situational analysis and decision making abilities.
Enjoys to provide remote support by phone.
Additional Experience:
Knowledge of Active Directory and group management.
Understanding of Automated Software Deployment for Enterprises, access management.
Proven extensive experience of supporting an end user environment.
Knowledge of scripting tools and automation would be a benefit.
One of the following additional languages welcome: German, French, Italian.
ITIL v3 foundation.
Your benefits:
Employment agreement or B2B contract – it depends on your preferences.
Competitive salary, which depends on your skills and qualifications.
Będziesz odpowiedzialna/y za: Analizę i zrozumienie potrzeb i wymagań naszych klientów. Aktywny udział w całym cyklu życia projektu, od planowania po wdrożenie. Instalację, konfigurację i modyfikację systemów zgodnie z wymaganiami klienta. Organizację i przeprowadzanie szkoleń dla...
Analizowanie wymagań i potrzeb klienta. Praca nad całym cyklem życia projektu. Instalacja, konfiguracja i modyfikacja oprogramowania. Szkolenie i wspieranie użytkowników. Tworzenie i aktualizacja dokumentacji projektowej. Współpraca z zespołami w realizacji kontraktów.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Analiza wymagań klienta i udział w pełnym cyklu życia projektów wdrożeniowych. Instalacja, konfiguracja i modyfikacja oprogramowania według potrzeb klienta. Szkolenie i wsparcie użytkowników systemu. Przygotowanie i aktualizacja dokumentacji projektowej. Współpraca z...
Zakres obowiązków i kluczowych zadań: Udział w analizie wymagań i potrzeb klienta. Udział i zaangażowanie w pełnym cyklu życia projektu wdrożeniowego. Instalacja, konfiguracja, parametryzacja i modyfikacja oprogramowania na podstawie wymagań klienta. Szkolenie użytkowników, wspieranie...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
8 godz.
Zadania: wytwarzanie dokumentacji, instrukcji użytkownika, a także prowadzenie szkoleń z zakresu przygotowywanych materiałów wewnątrz organizacji, tworzenie dokumentacji, komunikacja z ekspertami, monitorowanie zmian i aktualizacji, dbanie o obieg dokumentacji oraz prowadzenie szkoleń...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Responsibilities Communicate with advertisers and internal sales and services teams via phone, email, and chat as needed, Perform and verify the implementation of web-based products with customers, Give guidance, support, and train customers on how to use the products, Employ strong, clear...
Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego, zapewnienie prawidłowej obsługi zgłoszeń złożonych przez...
Klient portalu Praca.pl
Szczecin
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
6 dni
Telefoniczna i mailowa obsługa klientów, Rozwiązywanie problemów związanych z podpisem elektronicznym, Prawidłowa obsługa zgłoszeń klientów, Współpraca w zespole przy realizacji projektów certyfikacyjnych, Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego.
Your contribution to us Conducting iTWO training for future users in Polish, both in the office and at the workplace, during the application, preparation and implementation phases; Supporting iTWO users and project management; Active participation in the development of new working methods, process...
Klient portalu Praca.pl
Kraków
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
6 dni
Komunikacja z reklamodawcami i zespołami sprzedaży/usług. Przeprowadzanie weryfikacji wdrażania produktów internetowych. Szkolenie klientów, świadczenie wysokiej jakości usług.
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379