Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista ds. HelpDesk

    Grupa Inter Cars   Giżycko    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)
    2 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: Telefoniczną obsługę zgłoszeń dotyczących działania systemów IT; Rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury oraz systemów IT; Przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń od Klientów - I linia wsparcia technicznego; Bieżące wsparcie w organizacji Działu IT;
  • Junior Supporter - IT Service Desk (Danish Speaker)

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
  • Specjalista w Dziale Help Desk

    Trakcja S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
  • Junior Supporter - IT Service Desk (Swedish speaker)

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Swedish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
  • Konsultant Techniczny ds. Wsparcia Klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Obsługa klientów (połączenia, e-maile, czat). Reagowanie na zgłoszenia techniczne, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów. Współpraca z innymi działami wsparcia i inżynierami. Dbanie o wysoką jakość obsługi.
  • IT Konsultant

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    23 godz.
    Wsparcie funkcjonalne użytkowników aplikacji biznesowych oraz wykonywania drobnym prac administracyjnych w systemach IT: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń użytkowników; Obsługa zgłoszeń użytkowników w systemie; Doprecyzowywanie zgłoszeń – uszczegóławianie i wyjaśnianie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa połączeń przychodzących, maili oraz czatów; Obsługa klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: ​Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
  • Asystent / Asystentka - Wsparcie w dziale IT

    H+H Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  tymczasowa/dodatkowa
    2 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wydawanie sprzętu pracownikom; Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji; Wgrywanie i aktualizacja aplikacji w telefonach użytkowników; Bieżące wsparcie działu.
  • Operator Helpdesk / Analityk operacyjny

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Odpowiedzialność za koordynację zgłoszonych incydentów (usterek technicznych, informatycznych) w obiektach klienta. Stała kontrola i nadzór nad zgłaszanymi zdarzeniami; Tworzenie raportów okresowych, analiza danych, utrzymanie i obsługa narzędzi Microsoft (Office, Power...
Zobacz więcej ofert pracy

IT Helpdesk / IT Support

vality AG
Szwajcaria, Root D4
specjalista junior / mid / senior / ekspert
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
1178 dni temu

Ogłoszenie numer: 5158191, z dnia 2021-07-28

vality AG

vality - IT zum Geniessen Wir kümmern uns kompetent um Ihre Informatik Umgebung. Unsere Stärken liegen in der Hotellerie und im Tourismus, bei Spitälern und Arztpraxen – aber auch bei allen anderen innovativen und neugierigen Kunden.

 

vality - IT to enjoy We competently take care of your IT environment. Our strengths lie in hospitality, tourism and healthcare - but also in all other innovative and curious customers.

IT Helpdesk / IT Support

Miejsce pracy: Szwajcaria, Root D4

 

Opis stanowiska

#Du bei vality
Als kundenorientierte Persönlichkeit bist du bereit in unserem Support Team eine Stelle zu besetzen. Du hast Unterstützung von versierten Kollegen und bist als starker Teamplayer auch jederzeit bereit, für diese in die Bresche zu springen. Mit deiner Neugier und Leidenschaft für die IT, denkst du über den Tellerrand hinaus und entwickelst deine Kenntnisse laufend weiter.

*********************

#Deine Arbeit bei vality
In dieser vielseitigen Position übernimmst Verantwortung beim Unterhalt und Support der Kunden-Umgebungen. Du arbeitest zum Teil in IT-Projekten mit und unterstützt dabei das Projektteam. Ausserdem bist du Mitglied des Wartungsteams und übernimmst einen Teil der monatlichen Wartungen. Du erhältst viel Freiraum bei der Planung und Umsetzung deiner Aufgaben. Nach einer kurzen Einarbeitungszeit agierst du bereits selbstständig, eigenverantwortlich sowie teamorientiert.

Wymagania

#Du
Du verfügst über Berufserfahrung im IT Support via Telefon, Fernwartungen oder vor Ort bei Kunden.

Du hast bereits Erfahrung und gewisse Kenntnisse im Bereich Citrix Virtual Desktop (XenDesktop), Windows Server und Windows Client sowie Virtualisierungstechnologien. Kenntnisse im Bereich Firewall, Netzwerk und Routing bringst du bestenfalls auch mit.

Du magst Kundenkontakt, bist kommunikativ und wirkst authentisch. Deine Kommunikation führst du sicher in Wort und Schrift auf Deutsch. Führerschein Kat. B von Vorteil. (gemeinsames Geschäftsauto ist vorhanden)

Du bist gewillt, deinen Lebensmittelpunkt in die Schweiz und in die Region Zentralschweiz (Luzern) zu verlegen.

Oferujemy

#Dein zukünftiges Ich bei vality
Wir bieten dir Entwicklungs- und Weiterbildungsmöglichkeiten.
Schlanke Organisationsstrukturen, flexible Arbeitszeiten sowie moderne Arbeitsbedingungen erwarten dich. Du hast Zugriff auf neuste Technologien durch enge Partnerschaften mit Herstellern wie Cisco und NetApp. Es erwartet dich ein äußerst kollegiales Arbeitsumfeld mit einem super Team-Spirit.

Ein moderner Arbeitsplatz im Technopark Luzern hilft dir bei deiner täglichen Arbeit.
Home-Office (Max. 40%) ist natürlich möglich, ein Home Arbeitsplatz wird zur Verfügung gestellt.

Fühlst du dich angesprochen, dann melde dich bei uns 20210607@vality.ch.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista ds. HelpDesk

    Grupa Inter Cars   Giżycko    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)
    2 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: Telefoniczną obsługę zgłoszeń dotyczących działania systemów IT; Rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury oraz systemów IT; Przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń od Klientów - I linia wsparcia technicznego; Bieżące wsparcie w organizacji Działu IT;
  • Junior Supporter - IT Service Desk (Danish Speaker)

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
  • Specjalista w Dziale Help Desk

    Trakcja S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
  • Junior Supporter - IT Service Desk (Swedish speaker)

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Swedish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
  • Konsultant Techniczny ds. Wsparcia Klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Obsługa klientów (połączenia, e-maile, czat). Reagowanie na zgłoszenia techniczne, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów. Współpraca z innymi działami wsparcia i inżynierami. Dbanie o wysoką jakość obsługi.
  • IT Konsultant

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    23 godz.
    Wsparcie funkcjonalne użytkowników aplikacji biznesowych oraz wykonywania drobnym prac administracyjnych w systemach IT: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń użytkowników; Obsługa zgłoszeń użytkowników w systemie; Doprecyzowywanie zgłoszeń – uszczegóławianie i wyjaśnianie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa połączeń przychodzących, maili oraz czatów; Obsługa klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: ​Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
  • Asystent / Asystentka - Wsparcie w dziale IT

    H+H Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  tymczasowa/dodatkowa
    2 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wydawanie sprzętu pracownikom; Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji; Wgrywanie i aktualizacja aplikacji w telefonach użytkowników; Bieżące wsparcie działu.
  • Operator Helpdesk / Analityk operacyjny

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Odpowiedzialność za koordynację zgłoszonych incydentów (usterek technicznych, informatycznych) w obiektach klienta. Stała kontrola i nadzór nad zgłaszanymi zdarzeniami; Tworzenie raportów okresowych, analiza danych, utrzymanie i obsługa narzędzi Microsoft (Office, Power...