- Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży do Klientów w Rynku Biznesowym (średnie lub duże firmy), znajomość ich specyfiki i potrzeb.
- Wiedza techniczna z zakresu rozwiązań ICT: Cloud, Security, E-commerce.
- Otwartość, komunikatywność i umiejętność budowania trwałych relacji.
- Umiejętność analizy i wyciągania wniosków.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne).
- Realizacja celów sprzedażowych, szacowanie opłacalności projektów i ich raportowanie.
- Rozpoznawanie i kreowanie popytu na nowe innowacyjne rozwiązania ICT umożliwiające poprawę wskaźników finansowych i biznesowych Klienta.
- Budowanie silnych i długotrwałych relacji z Klientami i Partnerami Biznesowymi poprzez dogłębne poznanie specyfiki ich działalności biznesowej.
- Oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT, e-commerce dla klientów biznesowych.
- Prowadzenie negocjacji warunków handlowych.
- Analiza trendów i rozwiązań rynkowych.
W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.