Aklima PolskaWarszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro
praca stacjonarna
starszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Techniczna obsługa klientów: Odpowiadanie na pytania związane z instalacją i obsługą urządzeń HVAC (pompy ciepła, rekuperacja, klimakonwektory, automatyka). Organizacja i rozwój sieci serwisantów na terenie Polski. Weryfikacja i opracowywanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne...
Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków Zapewnienie wsparcia mailowego i telefonicznego dla Klientów Alsendo w zakresie integracji e-commerce z rozwiązaniami Apaczka.pl; Konfiguracja ustawień konta w wybranych systemach Alsendo; Tworzenie materiałów onboardingowych dla nowych Klientów; Współpraca z działem IT...
Aklima PolskaWarszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro
praca stacjonarna
starszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Główne Zadania: Odpowiadanie na pytania techniczne klientów dotyczące instalacji i obsługi urządzeń takich jak pompy ciepła i klimakonwektory. Koordynacja i rozwój sieci serwisantów na terenie całej Polski. Analiza i opracowanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne dla działu...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
4 dni
How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Swedish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
6 dni
Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
Klient portalu Praca.pl
Lesznowola
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
wsparcie użytkowników biurowych /Help desk; opieka eksploatacyjna sprzętu komputerowego w biurze; rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem i oprogramowaniem; nadzór nad siecią firmową oraz serwerownią; konfiguracja sprzętu komputerowego; współwdrażanie nowych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
KEY RESPONSIBILITIES Participate in global SAP projects, including full-cycle implementations, rollouts, and module support across your specific SAP expertise (e.g., FI, CO, ME/MII, PP, EWM/WM, Ariba, EAM, SD, etc.). Conduct workshops, demos, and Proof of Concepts (PoCs). Stay up to date with the...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
KEY RESPONSIBILITIES Participate in global SAP projects, including full-cycle implementations, rollouts, and module support across your specific SAP expertise (e.g., FI, CO, ME/MII, PP, EWM/WM, Ariba, EAM, SD, etc.). Conduct workshops, demos, and Proof of Concepts (PoCs). Stay up to date with the...
IBM Global Services Delivery Centre Polska Sp. z.o.o.
Katowice
praca stacjonarna
2194 dni temu
IT Assistant with French
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: 195167BR
Your futuremadewith IBM!
Client Innovation Center in Katowice is now hiring for entry level positions!
Are you passionate about developing your skills and building your career with a world leader? Then join IBM’s Client Innovation Center in Katowice. Be part of a multicultural team that helps our clients to transform how their IT services are delivered. From the first day you join us, you can look forward to the support you need to make a real impact. Grow your expertise through a range of tailored training and development opportunities. Discover a friendly team-focused environment with an open and collaborative culture. Shape your future by joining a global team that has driven client success for more than 100 years.
What will you make with IBM?
You will act as a 1st level support agent, observe the monitoring systems and react on any issues that are marked as critical based on provided instructions to solve the issue. It will give you huge opportunity to learn various of IT technologies be experience! The 1st level specialist also cooperates with 2nd level support team to ensure fast recovery of systems. At IBM you will gain knowledge and experience like nowhere else. You can look forward to the support you need to develop and shape your career.
Requirements:
Bachelor’s or Master’s Degree
B2 level of French
Communicative level of English
Knowledge or basic experience in IT (Windows, Unix, Linux, Databases etc.) as optional - we will teach you from scratch.
interested in gaining experience in multinational organization
Self-motivated and be able to work independently
Additional benefits:
Training and certifications
Private medical package and insurance package
Multisport Card
Working on international projects in multicultural teams
Aklima PolskaWarszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro
praca stacjonarna
starszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Techniczna obsługa klientów: Odpowiadanie na pytania związane z instalacją i obsługą urządzeń HVAC (pompy ciepła, rekuperacja, klimakonwektory, automatyka). Organizacja i rozwój sieci serwisantów na terenie Polski. Weryfikacja i opracowywanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne...
Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków Zapewnienie wsparcia mailowego i telefonicznego dla Klientów Alsendo w zakresie integracji e-commerce z rozwiązaniami Apaczka.pl; Konfiguracja ustawień konta w wybranych systemach Alsendo; Tworzenie materiałów onboardingowych dla nowych Klientów; Współpraca z działem IT...
Aklima PolskaWarszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro
praca stacjonarna
starszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Główne Zadania: Odpowiadanie na pytania techniczne klientów dotyczące instalacji i obsługi urządzeń takich jak pompy ciepła i klimakonwektory. Koordynacja i rozwój sieci serwisantów na terenie całej Polski. Analiza i opracowanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne dla działu...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
4 dni
How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Swedish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
6 dni
Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
Klient portalu Praca.pl
Lesznowola
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
wsparcie użytkowników biurowych /Help desk; opieka eksploatacyjna sprzętu komputerowego w biurze; rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem i oprogramowaniem; nadzór nad siecią firmową oraz serwerownią; konfiguracja sprzętu komputerowego; współwdrażanie nowych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
KEY RESPONSIBILITIES Participate in global SAP projects, including full-cycle implementations, rollouts, and module support across your specific SAP expertise (e.g., FI, CO, ME/MII, PP, EWM/WM, Ariba, EAM, SD, etc.). Conduct workshops, demos, and Proof of Concepts (PoCs). Stay up to date with the...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
KEY RESPONSIBILITIES Participate in global SAP projects, including full-cycle implementations, rollouts, and module support across your specific SAP expertise (e.g., FI, CO, ME/MII, PP, EWM/WM, Ariba, EAM, SD, etc.). Conduct workshops, demos, and Proof of Concepts (PoCs). Stay up to date with the...