Jesteśmy firmą z wieloletnią tradycją. Specjalizujemy się w dostarczaniu szerokiego spektrum usług związanych z IT w systemach sprzedaży i automatycznej identyfikacji. Oferujemy biznesowe rozwiązania IT w handlu, logistyce, przemyśle oraz sektorze publicznym. Dostarczamy rozwiązania dedykowane lub tworzymy od podstaw systemy informatyczne dla biznesu. Wspieramy klienta we wszystkich fazach inwestycji: od projektu przez integrację aplikacji i urządzeń, szkolenie, wdrożenie i serwis.
Od wielu lat rozwijamy także nasz park maszynowy w zakresie produkcji etykiet samoprzylepnych w ramach kompleksowej obsługi klienta, dostarczając odpowiednie materiały eksploatacyjne wymagane do prawidłowej pracy obsługiwanych urządzeń.
Współpracujemy z międzynarodowymi i krajowymi liderami rynku IT.
Zobacz więcej: www.jantar.pl
Do Działu Wdrożeń i Outsourcingu IT poszukujemy osoby na stanowisko:
Inżynier Wsparcia Technicznego
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: IWT_KR
Zakres obowiązków:
- Help desk – wsparcie dla klientów
- diagnostyka zdalna problemów z oprogramowaniem i urządzeniami IT
- instalacja systemów operacyjnych i oprogramowania dedykowanego
- konfiguracja sieci komputerowych
- wdrożenia, szkolenia i opieka po sprzedażowa
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie techniczne
- znajomość technologii IT
- prawo jazdy kat. B
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- punktualność i dyspozycyjność
- doświadczenie w zakresie systemów sprzedażowych będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie
- możliwość rozwoju zawodowego
- otwartą i przyjazną atmosferę pracy
- narzędzia pracy niezbędne do realizacji celów
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
- współfinasowany pakiet medyczny