Ogłoszenie numer: 275171, z dnia 2013-05-31
Antenna Volantis Limited Sp. z.o.o.
ANTENNA (www.antennasoftware.com) dostarcza kompleksowe rozwiązania dla firm do projektowania, publikowania i zarządzania mobilnymi stronami internetowymi i aplikacjami działającymi na wszystkich podłączonych do Internetu urządzeniach, w tym telefonach komórkowych, smartfonach, tabletach i telewizorach IP. ANTENNA zapewnia całe spektrum rozwiązań mobilnych, od zaawansowanych aplikacji, które zwiększają efektywność pracowników, aż po zoptymalizowane do działania w urządzeniach mobilnych strony internetowe, które ułatwiają konsumentom interakcje z ich ulubionymi markami.
W związku z rozwojem swojego oddziału w Krakowie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Inżynier Wsparcia Technicznego / Support Engineer
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: KRA/ETSUP/2013
Opis stanowiska
- zapewnienie zdalnego wsparcia technicznego klientom firmy w zakresie rozwiązywania problemów,
- analizowanie przyczyn powstających problemów, poszukiwanie adekwatnych rozwiązań oraz pomoc klientom w ich implementacji,
- rejestrowanie i analizowanie zgłaszanych przez klientów problemów,
- komunikowanie się z klientem poprzez wewnętrzny system wsparcia technicznego,
- współpraca z innymi działami firmy,
- dokumentowanie i sugerowanie nowych funkcjonalności w oprogramowaniu,
- eskalowanie zadań do managera działu,
- konfigurowanie środowisk systemowych (instalowanie bazy danych, serwerów aplikacji, firmowych produktów),
- usprawnianie procesu rozwiązywania problemów wewnętrznych w firmie,
- tworzenie nowych narzędzi ułatwiających rozwiązywanie problemów technicznych,
- śledzenie i analizowanie kodu klienta.
Wymagania
- wykształcenie wyższe informatyczne,
- znajomość Java (debugowanie kodu, pisanie niezbędnych narzędzi),
- znajomość serwerów aplikacji (Tomcat, Oracle WebLogic, IBM Websphere),
- znajomość SQL,
- znajomość UNIX/Linux, (AWK, Bash),
- znajomość (internetowych protokołów HTTP, TCP, IP),
- znajomość technologii Webowych HTML/XHTML/CSS/XML/JSP,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,
- umiejętność priorytetyzacji zadań i pracy pod presją czasu,
- zdolności komunikacyjne, umiejętność pracy w grupie,
- znajomość technologi mobilnych iOS, Android, Windows 8,
- co najmniej 2 lata doświadczenia pracy z powyższymi technologiami.
Oferujemy
- codzienny kontakt z najnowszymi technologiami mobilnymi,
- pracę w międzynarodowym zespole,
- możliwość awansu, indywidualną ścieżkę kariery
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
- prywatne ubezpieczenie medyczne,
- bogaty pakiet socjalny, m.in. dofinansowanie (karta sportowa Multisport lub Pure, ubezpieczenie na życie, wyjazdy integracyjne),
- bezpłatne lekcje języka angielskiego,
- umowę o pracę na atrakcyjnych warunkach,
- pokój rekreacyjny wyposażony w bilard, piłkarzyki, automat vendingowy, gry TV.