Nasz Klient, firma specjalizująca się w dostarczaniu specjalistycznych rozwiązań (maszyny i sprzęt specjalistyczny) na rynku produkcji szkła i ceramiki, w związku z rozwojem i pozyskaniem nowych partnerów poszukuje osób na stanowisko Inżynier Serwisu / Technik Serwisu. Praca homeoffice z 50 – 70% delegacjami (wdrożenia i serwis techniczny)
Inżynier wsparcia technicznego – serwisant elektronik – automatyk
Miejsce pracy: Południowa Polska
Nr ref.: INA/WW/06/2017
Zadania:
- szkolenia, serwis i udział we wdrożeniach do produkcji nowoczesnych maszyn do produkcji szkła i ceramiki z użyciem najnowocześniejszych technologii druku ceramicznego na terenie Polski i Europy
Wymagania:
- doświadczenie zawodowe w automatyki, mechatroniki, elektroniki lub informatyki przemysłowej.
- doświadczenie w bezpośrednim koordynowaniu i prowadzeniu procesów wdrożeń do produkcji, projektów NPI, projektów uruchomień produkcji maszyn i robotów przemysłowych będzie atutem
- wykształcenie minimum średnie techniczne – elektroniczne lub pokrewne. Mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe (elektronika, informatyka, inżynieria produkcji, mechatronika, automatyka)
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego
- doświadczenie w ustawianie maszyn produkcyjnych, serwisowaniu maszyn produkcyjnych, testowanie
- motywacja do poszerzania własnych kompetencji
- gotowość na delegacje do 70% czasu pracy
- prawo jazdy B
Oferujemy:
- praca homeoffice
- wynagrodzenie podstawowe ok. 6000 zł brutto (umowa o pracę) plus premie delegacyjne i wdrożeniowe
- samochód służbowy (nowy)
- szkolenia, w tym 3 tyg. szkolenie za granicą
- pracę w bardzo nowoczesnych technologiach, unikalnych w swojej klasie, w międzynarodowym środowisku i możliwość dalszego rozwoju