Ogłoszenie numer: 1493835, z dnia 2017-01-23
Pirios S.A.
Firma Pirios SA -producent oraz integrator rozwiązań teleinformatycznych, umożliwiających wsparcie procesów obsługi Klienta oraz zwiększenie efektywności organizacji.
Aktualnie poszukuje osoby do pracy na stanowisko:
Inżynier wsparcia technicznego (Helpdesk)
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
- Serwisowanie systemów telekomunikacyjnych.
Wymagania
- Kierunkowe wykształcenie,
- Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Dobra znajomość systemów Windows, Linux/Unix oraz pakietu MS Office,
- Znajomość zagadnień sieciowych, umiejętność konfiguracji urządzeń LAN/WLAN/WAN,
- Podstawowa znajomość SQL,
- Umiejętność samodzielnego rozwiązywania i analizowania problemów dotyczących sprzętu IT,
- Język angielski na poziomie umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej.
Mile widziane:
- Znajomość protokołu SIP i central telekomunikacyjnych opartych na systemach Linux,
- Znajomość Windows Server 2012,
- Prawo jazdy kategorii B,
- Znajomość dowolnego systemu do obsługi zgłoszeń JIra, Redmine, Bugzilla,
- Komunikatywność,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Doświadczenie przy obsłudze klienta.
Oferujemy
- Pracę przy projektach o bardzo dużej rozpoznawalności w Polsce,
- Praca z najnowszymi technologiami,
- Miłą atmosferę w doświadczonym zespole,
- Elastyczne godziny pracy,
- Dostęp do platformy szkoleniowej Pluralsight.com,
- Uczestnictwo w konferencjach i szkoleniach,
- Dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne,
- Kartę Multisport.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.