Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń.
Dla Naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, dostarczającej swoje produkty do strategicznych gałęzi przemysłu poszukujemy odpowiednich kandydatów/kandydatek na stanowisko:
Inżynier Wsparcia Sprzedaży/Technical Sales Engineer
Nr Ref.: TSE/121/ABC
Zadania:
- Ścisła współpraca z obecnymi klientami, głównie z rynków niemieckojęzycznych oparta na bieżącym budowaniu pozytywnych relacji biznesowych
- Podejmowanie działań ukierunkowanych na wprowadzenie nowych produktów do produkcji seryjnej poprzez zapewnienie wsparcia technicznego i obsługi klienta na najwyższym poziomie
- Weryfikacja wymagań jakościowych przed potwierdzeniem i uruchomieniem zlecenia na nowy wyrób oraz zapewnienie możliwości dostarczenia wyrobu do klienta dokładnie według jego oczekiwań
- Odpowiedzialność za koordynację działań związanych z rozwojem produktu, uruchomienie produkcji prototypów, zatwierdzenie lub korektę oraz nadzór nad uruchomieniem produkcji seryjnej
- Pełne zaangażowanie w proces ofertowania poprzez udział w kalkulacji cen wytworzenia oraz odpowiedzialność za kalkulację kosztów operacji technologicznych
- Wykonywanie obliczeń wytrzymałościowych danego wyrobu
Miejsce pracy: Toruń
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej (sektor techniczny, B2B)
- Wykształcenie techniczne (pożądane kierunki: mechanika i budowa maszyn, metalurgia, materiałoznawstwo)
- Umiejętność oceny procesu od strony technicznej
- Znajomość wymagań branży motoryzacyjnej – mile widziana
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego, komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Praktyka w prowadzeniu negocjacji i prezentacji
- Wysoki poziom samodzielności i rzetelności w wykonywaniu zadań
- Etyka zawodowa
- Orientacja biznesowa
- Umiejętność priorytetyzowania zadań
- Odporność na stres
- Możliwość pracy w rozwijającej się firmie będącej liderem w swoim sektorze
- Rozwój zawodowy oparty o zarządzanie talentami, ścieżki kariery i plany szkoleń
- Realizację ciekawych zadań w zgranym zespole w Polsce oraz środowisku międzynarodowym
- Atrakcyjny pakiet wynagrodzenia, premii i benefitów pozapłacowych