RELPOL S.A.,to polski producent przekaźników, którego historia rozpoczęła się 1958 roku.
To właśnie ponad 60-letnie doświadczenie pozwala nam produkować najwyższej jakości różnego rodzaju przekaźniki.
Ostatni czas to dla nas okres rozbudowy, dynamicznego rozwoju, nowych projektów, ale także uzyskania wielu nagród i wyróżnień m.in. Made in Poland, Polskiej Nagrody Innowacyjności, Lauru Bezpieczeństwa za bezpieczne i przyjazne pracownikom miejsca pracy, oraz I miejsce w konkursie Pracodawca/Organizator Pracy Bezpiecznej.
Inżynier Sprzedaży
Miejsce pracy: woj.
podkarpackie
Region działania : woj. łódzkie, świętokrzyskie, podkarpackie
Główne zadania na stanowisku:
- poszukiwanie, pozyskiwanie i obsługa klientów,
- doradztwo techniczne klientom i sprzedaż produktów Relpol S.A,
- spotkania i systematyczny kontakt z klientami i partnerami handlowymi,
- przygotowywanie ofert handlowych,
- prowadzenie negocjacji handlowych,
- przeprowadzanie prezentacji oferowanych produktów i rozwiązań,
- analiza potrzeb klientów i tendencji rynku, analizy sprzedaży, konkurencji,
- realizacja założonego planu sprzedaży w podległym regionie,
- udział w tworzeniu planów sprzedaży, planu działań i budżetu działu,
- zgłaszanie potrzeb opracowania nowych lub modyfikacji istniejących produktów,
- zgłaszanie potrzeb wprowadzenia do oferty nowych towarów,
- zgłaszanie potrzeb wycofania wyrobów z oferty,
- ścisła współpraca z pozostałym pracownikami działu sprzedaży oraz z działem marketingu,
- promocja produktów firmy, udział w konferencjach i targach oraz dbanie o wizerunek firmy.
Wymagania:
- wykształcenie techniczne elektryczne, preferowane kierunki: elektrotechnika, elektronika, automatyka
- mile widziana znajomość branży elektrotechnicznej, elektromechanicznej i automatyki przemysłowej,
- znajomość pakietu MS Office,
- prawo jazdy kat.B,
- gotowość do pracy w terenie i częstych spotkań z klientami,
- otwartość i uczciwość,
- bardzo dobre zdolności komunikacyjne i negocjacyjne,
- samodzielność, dyspozycyjność oraz bardzo dobra organizacja pracy i samodyscyplina,
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- mile widziana znajomość systemów ERP (SAP) pod kątem obsługi sprzedaży,
- mile widziana znajomość języka obcego (angielski lub niemiecki,...).
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w renomowanej i rozwijającej się firmie,
- pracę w systemie home office,
- przyjazne środowisko pracy,
- niezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy również do celów prywatnych,
- wynagrodzenie składające się z podstawy i premii, do 50% podstawy w zależności od osiąganych poziomów realizacji celów - realnych i przejrzyście mierzalnych, głównie sprzedażowych,
- dostęp do pakietów funduszu socjalnego w firmie,
- możliwość rozwoju zawodowego, interpersonalnego przy wsparciu pracodawcy,
- profesjonalne szkolenia,
- program rekomendacji pracowniczych,
- ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach