Recticel is active in 28 countries and has a workforce of about 7,900 worldwide (including joint ventures). Its combined sales turnover reached EUR 1,460 billion in 2017. Recticel is listed on Nyse-Euronext stock exchange. To learn more: visit www.recticel.com.
Dla naszej dywizji Bedding w Polsce (Poznań) poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko:
W Polsce Recticel działa w ramach linii biznesowej Bedding i Insulation. W Poznaniu firma prowadzi Biuro Sprzedaży materiałów termoizolacyjnych. Zespół Inżynierów Sprzedaży oraz Doradca Techniczno-Inwestycyjny działają natomiast na terenie całej Polski. Jako Inżynier Sprzedaży będziesz rozwijał sprzedaż materiałów termoizolacyjnych PIR RECTICEL poprzez kontakty biznesowe z hurtowniami, firmami wykonawczymi, biurami projektowymi, architektami budynków przemysłowych, obiektów rolniczych. Twoimi partnerami będą firmy specjalistyczne sprzedające materiały budowlane oraz wykonawcy dachów, ścian i posadzek w obiektach przemysłowych, mieszkalnych i rolniczych.
Jako Inżynier Sprzedaży będziesz odpowiedzialny za promocję, a także sprzedaż materiałów termoizolacyjnych, poprzez kreowanie pozytywnych i długotrwałych relacji z klientami.
- Wykształcenie wyższe, techniczne lub wiedza poparta doświadczeniem branżowym
- Minimum 5-letnie doświadczenie w obszarze sprzedaży
- Dobra znajomość rynku budowlanego na terenie wschodniej i/lub centralnej Polski
- Znajomość technicznych zagadnień związanych
z budownictwem, mile widziana znajomość zagadnień związanych z termoizolacyjnością budynków - Znajomość pakietu MS Office, mile widziana znajomość któregoś systemu ERP i CRM
- Dobre umiejętności sprzedażowe, organizacyjne, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
- Odpowiedzialność, proaktywność, samodzielność, nastawienie na realizację celów
- Prawo jazdy kat.B
- Atutem będzie również znajomość języka angielskiego
- Bezpośredni kontakt z klientami
- Utrzymywanie i rozwijanie współpracy z dotychczasowymi klientami
- Pozyskiwanie nowych klientów
- Udział w targach branżowych
- Organizacja szkoleń dla klientów oraz doradztwo handlowo-techniczne w zakresie doboru produktów
- Analiza działań konkurencji
- Dbanie o wyniki biznesowe działań i sprzedaży (wolumen, marża)
- Raportowanie prowadzonych działań