Dla Naszego Klienta- niemieckiej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku produkującej nowoczesne rozwiązania dla przemysłu poszukujemy osoby na stanowisko:
Obowiązki:
-
Zarządzanie reklamacjami jakościowymi klientów
-
Utrzymywanie stałego kontaktu z Klientami i budowanie relacji z nimi
-
Wspieranie wprowadzania nowych projektów
-
Nadzorowanie działań korygujących, zapobiegawczych i doskonalących
-
Nadzorowanie jakościowe procesów produkcyjnych
-
Zarządzanie dokumentacją systemową
Oczekiwania:
-
Wykształcenie wyższe techniczne
-
Dobra znajomość języka angielskiego, znajomość języka włoskiego lub/i niemieckiego będzie dodatkowym atutem
-
Znajomość zaawansowanych technik rozwiązywania problemów (wskazana znajomość narzędzi 8D, 5xWhy, Ishikawa, Paretto)
-
Doświadczenie zawodowe w zakładach produkcyjnych (preferowana branża motoryzacyjna)
-
Zdolności organizacyjne, samodzielność w działaniu
-
Umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
-
Samodzielną i odpowiedzialną pracę w renomowanej firmie międzynarodowej
-
Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji w ramach przyjętego systemu szkoleń
-
Praca z kluczowymi Klientami z branży motoryzacyjnej